Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना अक़लीयती कमीशन की तशकील की राह हमवार

तेलंगाना अक़लीयती कमीशन की तशकील की राह हमवार

तेलंगाना अक़लीयती कमीशन की तशकील की राह हमवार हो चुकी है क्योंकि महकमा क़ानून ने तेलंगाना के लिए अलाहिदा अक़लीयती कमीशन के क़ियाम को हरी झंडी दिखाई दी है। तेलंगाना हुकूमत ने अलाहिदा अक़लीयती कमीशन के क़ियाम के सिलसिले में महकमा क़ा

तेलंगाना अक़लीयती कमीशन की तशकील की राह हमवार हो चुकी है क्योंकि महकमा क़ानून ने तेलंगाना के लिए अलाहिदा अक़लीयती कमीशन के क़ियाम को हरी झंडी दिखाई दी है। तेलंगाना हुकूमत ने अलाहिदा अक़लीयती कमीशन के क़ियाम के सिलसिले में महकमा क़ानून से राय तलब की थी।

बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ महकमा क़ानून ने तेलंगाना के लिए अलाहिदा कमीशन की तशकील की इजाज़त दे दी और मौजूदा कमीशन आंध्र प्रदेश हुकूमत का शुमार किया जाएगा। ज़राए के मुताबिक़ हुकूमत ने अक़लीयती कमीशन और अक़लीयती फ़ाइनेन्स कारपोरेशन की तशकील की तैयारीयों का आग़ाज़ कर दिया है। रियासत की तंज़ीम जदीद से मुताल्लिक़ पार्लीयामेंट में मनज़ूरा क़ानून के तहत तमाम इदारों की तक़सीम अमल में लाई जा सकती है।

तेलंगाना हुकूमत ने अक़लीयती इदारों की तशकील का फ़ैसला किया है। अक़लीयती कमीशन की तशकील के सिलसिले में बाअज़ क़ानूनी रुकावटों का अंदेशा ज़ाहिर किया गया था ताहम महकमा क़ानून का क्लियरेंस हासिल होने के बाद महकमा अक़लीयती बहबूद ने सदर नशीन और अरकान की नामज़दगी के लिए फाईल चीफ़ मिनिस्टर चन्द्र शेखर राव को रवाना की है।

वक़्फ़ बोर्ड दोनों रियास्तों के लिए अलाहिदा अलाहिदा तशकील दिया जाएगा ताहम हज सीज़न 2014 की तकमील तक हज कमेटी की तक़सीम के बावजूद दोनों रियासतें अलाहिदा कमेटियां तशकील नहीं देंगी क्योंकि आज़मीने हज की रवानगी और वापसी का अमल मौजूदा हज कमेटी के ज़रीए ही मुकम्मल किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT