Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना अरकान-ए-पार्लीमैंट के इस्तीफ़ों की अदम मंज़ूरी अफ़सोसनाक

तेलंगाना अरकान-ए-पार्लीमैंट के इस्तीफ़ों की अदम मंज़ूरी अफ़सोसनाक

अहीदराबाद 16 नवंबर ( सियासत न्यूज़ ) सदर नशीन तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी प्रोफ़ैसर कूदनड्डा राम ने स्पीकर लोक सभा मीरा कुमार की जानिब से तेलंगाना अरकान-ए-पार्लीमैंट के इस्तीफ़े नामंज़ूर किए जाने को अफ़सोसनाक क़रार दिया । अ

अहीदराबाद 16 नवंबर ( सियासत न्यूज़ ) सदर नशीन तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी प्रोफ़ैसर कूदनड्डा राम ने स्पीकर लोक सभा मीरा कुमार की जानिब से तेलंगाना अरकान-ए-पार्लीमैंट के इस्तीफ़े नामंज़ूर किए जाने को अफ़सोसनाक क़रार दिया । अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने कहा कि स्पीकर लोक सभा ने इस्तीफ़ों की ना मंज़ूरी के ज़रीया अच्छी रिवायत क़ायम नहीं की है ।

अरकान-ए-पार्लीमैंट ने तेलंगाना मसला पर अपनी मर्ज़ी से अस्तीफ़ा दिया था और क़वाइद के मुताबिक़ स्पीकर को चाहीए कि इन की राय हासिल करने के बाद इस्तीफ़ों को मंज़ूरी दे दें लेकिन स्पीकर ने अरकान-ए-पार्लीमैंट की जानिब से नुमाइंदगी के बावजूद इस्तीफ़ों को नामंज़ूर करदिया । प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट से कहा कि वो इस्तीफ़ों की ना मंज़ूरी से मायूस ना हवावर पार्लीमैंट के मुजव्वज़ा सरमाई इजलास में तेलंगाना मसला पर एहतिजाज करते हुए तेलंगाना मसला पर अपनी संजीदगी का इज़हार करें ।

प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने सदर तलगोदीशम चंद्रा बाबू नायडू पर तन्क़ीद की कि वो तेलंगाना मसला पर ख़ामोशी इख़तियार किए हुए हैं ।उन्हों ने कहा कि वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह के तबसरे के बावजूद चंद्रा बाबू नायडू ने किसी रद्द-ए-अमल का इज़हार नहीं किया । उन्हों ने मुतालिबा किया कि वज़ीर-ए-आज़म के ब्यान पर चंद्रा बाबू नायडू को अपना मौक़िफ़ वाज़िह करना चाहीए । वर्ना ये समझा जाएगा कि वो मुत्तहदा आंधरा के हामी हैं । सदर नशीन जे ए सी ने चीफ़ मिनिस्टर उत्तरप्रदेश मायावती के इस ऐलान का ख़ैर मुक़द्दम किया कि यू पी असैंबली के सरमाई इजलास के पहले दिन 21 नवंबर को रियासत की चार हिस्सों में तक़सीम के हक़ में क़रारदाद मंज़ूर की जाएगी और उसे मर्कज़ी हुकूमत को रवाना किया जाएगा ।

उन्हों ने कहा कि यू पी के तर्ज़ पर आंधरा प्रदेश असैंबली में भी तेलंगाना के हक़ में क़रारदाद मंज़ूर की जानी चाहीए और सदर तलगोदीशम चंद्रा बाबू नायडू को इस की ताईद करनी होगी । उन्हों ने बताया कि वज़ीर-ए-आज़म के ब्यान के पेशे नज़र जवाइंट ऐक्शण कमेटी ने आने वाले दिनों में एजीटशन में शिद्दत पैदा करने का फ़ैसला किया है । उन्हों ने बताया कि आइन्दा एक हफ़्ता मैं एहितजाजी लायेहा-ए-अमल को क़तईयत दी जाएगी । जवाइंट ऐक्शण कमेटी की अपील पर आज तेलंगाना के 10 अज़ला में एहितजाजी रिया लियां मुनज़्ज़म की गईं और वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह आग के पुतले नज़र-ए-आतिश किए गए । तेलंगाना के ख़िलाफ़ मनमोहन सिंह के ब्यान पर नाराज़गी के इज़हार केलिए इन रयालयों का एहतिमाम किया गया ।

प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने बताया कि कल 16 नवंबर से 21 नवंबर तक टी आर उसकी जानिब से तेलंगाना साधना पद यात्रा का आग़ाज़ किया जा रहा है और जवाइंट ऐक्शण कमेटी उस की मुकम्मल ताईद करती है । उन्हों ने बताया कि अज़ला में जय ए सी के क़ाइदीन और कारकुन टी आर उसकी पदयात्रा में हिस्सा लेंगे । उन्हों ने बताया कि 22 नवंबर को बी जे पी की जानिब से तेलंगाना में एक रोज़ा बरत का एहतिमाम किया जा रहा है और इसी दिन सी पी आई ऐम न्यू डेमोक्रेसी की जानिब से ज़िला कलक्ट्रेटस पर तेलंगाना के हक़ में मुज़ाहिरे किए जाऐंगे । उन्हों ने अवाम से अपील की कि वो एहतिजाज को कामयाब बनाईं और मर्कज़ी हुकूमत पर दबाव डालें कि वो तेलंगाना के हक़ में जल्द अज़ जल्द कोई फ़ैसला करे।

TOPPOPULARRECENT