Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना अरकान-ए-पार्लीमैंट की दिल्ली तलबी

तेलंगाना अरकान-ए-पार्लीमैंट की दिल्ली तलबी

हैदराबाद नई दिल्ली 30 जनवरी : तेलंगाना इलाके से ताल्लुक़ रखने वाले 7 कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट को स्तीफ़ा की धमकी के बाद कांग्रेस हाईकमान ने फ़ौरी हरकत में आते हुए दिल्ली तलब करलिया। मर्कज़ी वज़ीर वायलार रवी ने इन अरकान-ए-पार्लीमैंट

हैदराबाद नई दिल्ली 30 जनवरी : तेलंगाना इलाके से ताल्लुक़ रखने वाले 7 कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट को स्तीफ़ा की धमकी के बाद कांग्रेस हाईकमान ने फ़ौरी हरकत में आते हुए दिल्ली तलब करलिया। मर्कज़ी वज़ीर वायलार रवी ने इन अरकान-ए-पार्लीमैंट से राबिता क़ायम करते हुए जल्दबाज़ी में कोई भी फ़ैसला ना करने का मश्वरा दिया। कांग्रेस के ये अरकान-ए-पार्लीमैंट 30 जनवरी को दिल्ली रवाना होंगे। इन अरकान-ए-पार्लीमैंट ने कहा कि स्तीफ़ा के फ़ैसले को मुल्तवी किया गया है और दिल्ली में हौसला अफ़्ज़ा-ए-रद्द-ए-अमल ना मिलने पर मकतूब स्तीफ़ा सदर कांग्रेस सोनीया गांधी को पेश कर दिया जाएगा।

उन्हों ने नहरू ख़ानदान और वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह के ख़िलाफ़ सदर टी आर एस के चंद्रशेखर राव‌ के रिमार्कस की सख़्त मुज़म्मत की। इन तमाम 7 अरकान-ए-पार्लीमैंट ने आज पार्टी के सीनीयर क़ाइद डाक्टर के केशव राव‌ की क़ियामगाह पर मीटिंग तलब किया था। वो आज मुस्ताफ़ी होने वाले थे और ये इतेला दिल्ली तक पहूँचते ही कांग्रेस हाईकमान फ़ौरी हरकत में आगई। मर्कज़ी वज़ीर-ओ-मुबस्सिर ए आई सी सी आंध्र प्रदेश वायलार रवी ने फ़ौरी मुदाख़िलत करते हुए उन्हें स्तीफ़ा से रोक दिया है। बादअज़ां मीडीया से बातचीत करते हुए कांग्रेस रुकन पार्लीमैंट मधु गौड़ यशकी ने कहा कि हम तमाम अरकान मुत्तहिद हैं और मुस्ताफ़ी होने के फ़ैसले पर भी क़ायम हैं। हाईकमान ने चूँके दिल्ली तलब किया है इस लिए हम ज़रूर जाऐंगे और अगर फ़ैसला तेलंगाना के हक़ में ना होने का इशारा मिलता है तो हम मकतूब स्तीफ़ा सदर कांग्रेस सोनीया गांधी को पेश करते हुए तेलंगाना तहरीक में शामिल होजाएंगे।

तेलंगाना के 7 अरकान-ए-पार्लीमैंट ने कल कहा था कि वो मुस्ताफ़ी होजाएंगे और उस की वजूहात से सदर कांग्रेस सोनीया गांधी को वाक़िफ़ किराया जाएगा। उन्हों ने स्तीफ़ा के फ़ैसले पर इख़तिलाफ़ात की तरदीद की। दिल्ली में कांग्रेस तर्जुमान राशिद अलवी ने कहा कि 7 कां ग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट का ताज़ा मौक़िफ़ कांग्रेस पार्टी का दाख़िली मुआमला है। आज इन 7 अरकान-ए-पार्लीमैंट ने दूसरे दिन केशव राव‌ की क़ियामगाह पर मुनाक़िदा मीटिंग के बाद कहा कि उन के मौक़िफ़ में कोई तबदीली नहीं आई है।

अगर तेलंगाना के बारे में पार्टी मुसबित इशारा ना दे तो हम सख़्त फ़ैसले पर मजबूर होंगे। हमारे स्तीफ़ा की वजह है और हम कांग्रेस पार्टी के साथ वाबस्तगी बरक़रार नहीं रख सकते। राशिद अलवी और प्रदेश कांग्रेस कमेटी सदर बोतसा सत्य नारयाना ने सदर टी आर एस को उन के रिमार्कस पर तन्क़ीदों का निशाना बनाया। सत्य नारायाना ने कहा कि चंद्रशेखर राव‌ ये कहते हैं कि कांग्रेस ने तेलंगाना के बारे में धोका दही की। इन का ये कहना है कि नहरू ने आंध्र के साथ तेलंगाना का इंज़िमाम किया। इंदिरागांधी ने मुवाफ़िक़ तेलंगाना 369 तलबा को हलाक किया और सोनीया गांधी अब तेलंगाना अवाम को हिरासाँ कररही हैं। सत्य नारायाना राव‌ ने कहा कि क्या कोई इस तरह की ज़बान इस्तिमाल करसकता है।

के सी आर के इस रवैये को किस तरह दरुस्त क़रार दिया जा सकता है। इस दौरान बी जे पी ने मर्कज़ की तेलंगाना के ताल्लुक़ से लेत-ओ-लाल की पालिसी पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि मुक़ामी अवाम के जज़बात से खिलवाड़ अब ख़त्म होना चाहीए और मर्कज़ फ़ौरी अलैहदा रियासत क़ायम करे।

TOPPOPULARRECENT