Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना अवाम से वाई ऐस आर कांग्रेस का इज़हार-ए-तशक्कुर: जुए प्रभाकर राव

तेलंगाना अवाम से वाई ऐस आर कांग्रेस का इज़हार-ए-तशक्कुर: जुए प्रभाकर राव

हैदराबाद 12 जनवरी (सियासत न्यूज़) वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी ने जगन की भूक हड़ताल को कामयाब बनाने पर तेलंगाना के अवाम से इज़हार-ए-तशक्कुर किया और तेलंगाना जज़बा के एहतिराम का इद्दिआ किया। तर्जुमान वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी-ओ-रुकन

हैदराबाद 12 जनवरी (सियासत न्यूज़) वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी ने जगन की भूक हड़ताल को कामयाब बनाने पर तेलंगाना के अवाम से इज़हार-ए-तशक्कुर किया और तेलंगाना जज़बा के एहतिराम का इद्दिआ किया। तर्जुमान वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी-ओ-रुकन क़ानूनसाज़ कौंसल मिस्टर जय प्रभाकर रावने कहा कि आरमोर ज़िला निज़ाम आबाद में सदर वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी मिस्टर जगन मोहन रेड्डी की जानिब से किसानों के मसाइल पर मुनज़्ज़म करदा एहितजाजी धरना कामयाब है।

ज़िला निज़ाम आबाद के इलावा इलाक़ा तेलंगाना के मुख़्तलिफ़ अज़ला से किसान, माज़ूरिन और समाज के तमाम तबक़ात के अवाम जगन से मुलाक़ात करते हुए अपने ज़रई मसाइल के इलावा दीगर मसाइल से उन्हें वाक़िफ़ करा रहे हैं। उन्हों ने कहाकि वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी के पहले प्लीनरी सैशन में ही मिस्टर जगन मोहन रेड्डी ने तेलंगाना पर पार्टी के मौक़िफ़ को ज़ाहिरकरते हुए तेलंगाना जज़बा के एहतिराम का ऐलान किया है।

इसी जज़बा के तहत बानसवाड़ा के ज़िमनी इंतिख़ाब में वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी हिस्सा नहीं ले रही है। इलाक़ा तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले 6 अरकान असम्बली ने तेलंगाना की ख़ातिर इस्तीफ़ा दिया है, जिस का संजीदगी से जायज़ा लेने के बाद सदर वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी-ओ-रुकन पार्लीमैंट ने तेलंगाना जज़बा का एहतिराम करते हुए इलाक़ा तेलंगाना में मुनाक़िद होने वाले मुजव्वज़ा ज़िमनी इंतिख़ाबात में पार्टी के उम्मीदवार ना खड़ा करने का फ़ैसला किया है।

जगन मोहन रेड्डी उसूल-ए-पसंद क़ाइद हैं और वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी एक अवामी जमात है। कांग्रेस और तेलगु देशम की जानिब से जगन मोहन रेड्डी के एहतिजाज पर की जाने वाली तन्क़ीदों का जवाब देते हुए उन्हों ने कहा कि एहितजाजी धरना की कामयाबी के बाद कांग्रेस और तेलगु देशम के पैरों तले ज़मीन खिसक गई।

दोनों जमातों को अपना अपना वजूद ख़तरे में नज़र आरहा है, जिस की वजह से जगन के एहितजाजी धरना पर तन्क़ीद कर रही हैं। इन की तन्क़ीदें उन की बौखलाहट की अलामत हैं। तेलंगाना अवाम ने जगन के साथ जो तआवुन किया है, वो नाक़ाबिल फ़रामोश है।

TOPPOPULARRECENT