Friday , September 22 2017
Home / AP/Telangana / तेलंगाना असेंबली का बजट सेशन मार्च के दूसरे हफ़्ते में

तेलंगाना असेंबली का बजट सेशन मार्च के दूसरे हफ़्ते में

हैदराबाद 22 फ़रवरी:तेलंगाना क़ानूनसाज़ असेंबली का बजट सेशन माह मार्च के दूसरे हफ़्ते में मुनाक़िद होगा। रियासती वज़ीर-ए-पार्लीमानी उमूर टी हरीश राव‌ ने ये बात बताई।

उन्होंने टीआरएस मुक़न्निना पार्टी ऑफ़िस में मीडीया से बातचीत करते हुए कहा कि बजट सेशन बराए 2016-17 माह मार्च के दूसरे हफ़्ते में मुनाक़िद होगा और इमकान है कि इस को एक हफ़्ता आगे भी बढ़ाया जा सके ताकि आंध्र प्रदेश रियासत का बजट सेशन इसी इमारत में मुनाक़िद हो सके। आंध्र प्रदेश हुकूमत ने पहले अपना बजट सेशन विजयवाड़ा या गुंटूर में मुनाक़िद करने का फ़ैसला किया था बाद में इरादा बदलते हुए हैदराबाद में ही बजट सेशन मुनाक़िद करने का फ़ैसला किया है। वज़ीर मौसूफ़ ने कहा कि इस बार असेंबली में बर्क़ी मसले पर या किसी दूसरे मसले किसी तरह की हंगामा-आराई का इमकान नहीं है क्युं कि हुकूमत ने अप्पोज़ीशन पर क़ाबू पालिया है।

रियासती हुकूमत ने मुसलसिल बर्क़ी बोहरान पर क़ाबू पाने के लिए ख़तीर रक़म ख़र्च की है और बर्क़ी की पैदावार में रियासत का मौक़िफ़ बेहतर हो गया है। उन्होंने कहा कि उन्हें उम्मीद है कि इस बार असेंबली में किसी तरह की हंगामा-आराई नहीं होगी क्युं कि हुकूमत अप्पोज़ीशन को एसा करने का मौक़ा देना नहीं चाहती।

TOPPOPULARRECENT