Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना असेंबली में किसानों को क़र्ज़ माफ़ी के मुद्दे पर गर्मा गर्म मुबाहिस

तेलंगाना असेंबली में किसानों को क़र्ज़ माफ़ी के मुद्दे पर गर्मा गर्म मुबाहिस

किसानों को क़र्ज़ की माफ़ी के मसअले पर तेलंगाना असेंबली में आज गर्मा गर्म मुबाहिस हुए। बरसरे इक्तेदार टी आर एस और अपोज़ीशन अरकान के दरमियान तल्ख़ अल्फ़ाज़ का तबादला अमल में आया। चीफ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव ने वाज़ेह किया कि किसानो

किसानों को क़र्ज़ की माफ़ी के मसअले पर तेलंगाना असेंबली में आज गर्मा गर्म मुबाहिस हुए। बरसरे इक्तेदार टी आर एस और अपोज़ीशन अरकान के दरमियान तल्ख़ अल्फ़ाज़ का तबादला अमल में आया। चीफ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव ने वाज़ेह किया कि किसानों के क़र्ज़ की माफ़ी के सिलसिले में हुकूमत ने जो वाअदा किया, इस पर बहरसूरत अमल किया जाएगा।

उन्हों ने कहा कि 36 लाख से ज़ाइद किसानों के क़र्ज़ की माफ़ी का अमल शुरू हो चुका है और सरकारी ख़ज़ाना पर 17 हज़ार करोड़ का बोझ आइद होगा। चीफ मिनिस्टर के बयान से गैर मुतमइन कांग्रेस पार्टी ने ऐवान से वाक आउट कर दिया।

कांग्रेस के रुक्न डॉक्टर चिन्ना रेड्डी ने इल्ज़ाम आइद किया कि क़र्ज़ की वापसी के सिलसिले में हुकूमत की पॉलीसी गैर वाज़ेह है जिस के सबब किसान बैंकों के चक्कर काट रहे हैं। तेलुगु देशम अरकान ने भी हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाया।

मुबाहिस के दौरान मुदाख़िलत करते हुए चीफ मिनिस्टर चन्द्र शेखर राव ने कहा कि 17 हज़ार करोड़ से ज़ाइद के कर्जे़ जात माफ़ किए जाएंगे जिस में ज़रई क़र्ज़ के इलावा फसलों से मुताल्लिक़ गोल्ड लोन भी शामिल होंगे।

तेलुगु देशम के दियाकर राव और कांग्रेस के जीवन रेड्डी ने क़र्ज़ की माफ़ी के सिलसिले में किसानों में मौजूद अंदेशों से ऐवान को वाक़िफ़ कराया। जीवन रेड्डी ने कहा कि किसानों ने तेलुगु में इंतिहाबी मंशूर पढ़ कर वोट दिया है लिहाज़ा हुकूमत को अपने वाअदा पर क़ायम रहना चाहीए।

TOPPOPULARRECENT