Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना असेंबली में तसर्रुफ़ बिल मंज़ूर

तेलंगाना असेंबली में तसर्रुफ़ बिल मंज़ूर

तेलंगाना क़ानूनसाज़ असेंबली में तसर्रुफ़ बिल बराए साल 2015-16को मंज़ूरी दे दी गई। वज़ीर फाइनैंस मिस्टर ई राजिंदर ने बजट पर हुए मुबाहिस और मुतालिबात ज़र पर तजावीज़ और मुतालिबात ज़र को मंज़ूर करलिए जाने के बाद आज ऐवान में तसर्रुफ़ बिल पेश किया थ

तेलंगाना क़ानूनसाज़ असेंबली में तसर्रुफ़ बिल बराए साल 2015-16को मंज़ूरी दे दी गई। वज़ीर फाइनैंस मिस्टर ई राजिंदर ने बजट पर हुए मुबाहिस और मुतालिबात ज़र पर तजावीज़ और मुतालिबात ज़र को मंज़ूर करलिए जाने के बाद आज ऐवान में तसर्रुफ़ बिल पेश किया था और इस पर तफ़सीली मुबाहिस और जवाब दिए जाने के बाद क़ानूनसाज़ असैंबली के एवान में तसर्रुफ़ बिल को मंज़ूरी दे दी गई स्पीकर असेंबली तेलंगाना मधुसुदन चारी की तरफ से तसर्रुफ़ बिल की मंज़ूरी के एलान के साथ ही तेलंगाना क़ानूनसाज़ असेंबली को ग़ैर मुअय्यना मुद्दत के लिए मुल्तवी करने का एलान क्या।

इस एलान से पहले मधु सुदन चारी ने एवान की कार्रवाई की। तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाते हुए कहा कि तेलंगाना क़ानूनसाज़ असेंबली की बजट मीटिंग 14 दिन जारी रहा जिस के मिनजुमला 78 घंटे 54 मिनटों तक एवान की कार्रवाई जारी रही।

इस बजट मीटिंग में हुकूमत की तरफ से 8 मुख़्तलिफ़ बिल्स पेश किए गए जिन्हें मुत्तफ़िक़ा तौर पर मंज़ूरी हासिल हुई। उन्होंने बताया कि एवान में हुक्मराँ तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने 65 घंटे बात की। कांग्रेस पार्टी ने 21 घंटे तेलुगु देशम पार्टी 15 घंटे मजलिस 7 घंटे बी जे पी 5 घंटे वाई एस आर सी पी ने 3 घंटे सी पी आई और सी पी एम ने एक एक घंटा अपना इज़हार-ए-ख़्याल किया।

TOPPOPULARRECENT