Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना असेंबली में मुसलमानों की बेबाक आवाज़ की ज़रूरत

तेलंगाना असेंबली में मुसलमानों की बेबाक आवाज़ की ज़रूरत

मज़लूम अवाम के हुक़ूक़ के बात करने पर मजलिस बचाव‌ तहरीक के ख़िलाफ़ साज़िशों के दौर का आग़ाज़ होचुका है। मुख़ालिफ़ीन मजलिस बचाव‌ तहरीक के उम्मीदवार की नाकामी के लिए साज़िशें शुरू करचुके हैं और वो नहीं चाहते कि मज़लूम अवाम के हुक़ूक़ की बात ह

मज़लूम अवाम के हुक़ूक़ के बात करने पर मजलिस बचाव‌ तहरीक के ख़िलाफ़ साज़िशों के दौर का आग़ाज़ होचुका है। मुख़ालिफ़ीन मजलिस बचाव‌ तहरीक के उम्मीदवार की नाकामी के लिए साज़िशें शुरू करचुके हैं और वो नहीं चाहते कि मज़लूम अवाम के हुक़ूक़ की बात हो।

मजीद उल्लाह ख़ां फ़र्हत उम्मीदवार मजलिस बचाव‌ तहरीक हलक़ा असेंबली याक़ूतपूरा ने वालटा होटल के क़रीब मुनाक़िदा चुनाव जल्सा-ए-आम से ख़िताब के दौरान ये बात कही।

उन्होंने बताया कि मज़लूम अवाम जोकि अपने हुक़ूक़-ओ-तरक़्क़ी के अलावा तालीम-ओ-मआशी पसमांदगी के मुताल्लिक़ फ़िक्रमंद मजलिस बचाव‌ तहरीक की हिमायत कररहे हैं, ये बात 20 साल से हलक़ा की नुमाइंदगी करने वालों को बर्दाश्त नहीं होरही है।

मजीद उल्लाह ख़ान फ़र्हत ने कहा कि अब तक तमाम हलक़ों से कामयाबी का दावा करने वाले क़ाइदीन ये कहने लगे हैंके कहीं भी चाहे कुछ होजाए फ़र्हत ख़ां को कामयाब होने से रोका जाये।

ख़ाह इस के लिए कितनी ही दौलत क्यों ना ख़र्च करनी पड़े। तहरीक के उम्मीदवार ने बताया कि वो अवाम के दरमयान उनकी तालीमी-ओ-मआशी पसमांदगी को दूर करने के अलावा उनके हुक़ूक़ दिलवाने के लिए आए हैं और अवाम में उजागर होरहे शऊर से क़ियादत ख़ौफ़ज़दा होने लगी है।

मजीद उल्लाह ख़ां फ़र्हत ने बताया कि मजलिस बचाव‌ तहरीक पर इल्ज़ामात आइद करने वाले क़ाइदीन को चाहीए कि वो तहरीक की तरफ से उठाए गए सवालात के जवाब दें और अवाम को मुतमइन करने की कोशिश करें। अगर अवाम को ख़ौफ़ज़दा करने की कोशिश की जाती है और उन्हें ख़रीदने की मुहिम चलाई जाती है तो इस के संगीन नताइज बरामद होंगे।

उन्होंने बताया कि मजलिस बचाव‌ तहरीक मज़लूम मुसलमानों के मसाइल के हल के लिए जद्द-ओ-जहद कररही है अगर तहरीक की राह में रुकावट डाली जाती है तो अवाम ख़ामोश तमाशाई नहीं रहेंगे। फ़र्हत ख़ान ने कहा कि 20 साल के दौरान हलक़ा असेंबली याक़ूत पूरा की असेंबली में शनाख़्त ख़त्म होचुकी है।

TOPPOPULARRECENT