Friday , August 18 2017
Home / India / तेलंगाना-ओ-आंध्र से वादों को पूरा किया जाएगा

तेलंगाना-ओ-आंध्र से वादों को पूरा किया जाएगा

नई दिल्ली 03 अगसट:ये इशारा देते हुए कि मर्कज़ी हुकूमत आंध्र प्रदेश के लिए ख़ुसूसी मौक़िफ़ की मुख़ालिफ़त नहीं है मर्कज़ी वज़ीर निर्मला सीतारमन ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत रियासत की तक़सीम के वक़्त किए गए तमाम वादों की तकमील करेगी।

उन्होंने आंध्र प्रदेश को ख़ुसूसी मौक़िफ़ ना दिए जाने पर होने वाली तन्क़ीदों को एहमीयत देने से गुरेज़ किया। मीडीया से बातचीत करते हुए मर्कज़ी वज़ीर ने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत इन तमाम वादों की तकमील करेगी जो तक़सीम रियासत के वक़्त किए गए थे।

उन्होंने इशारा दिया कि हुकूमत आंध्र प्रदेश को ख़ुसूसी मौक़िफ़ देने की मुख़ालिफ़ नहीं है। उन्होंने पार्लियामेंट सेशन के दौरान काम काज को रोक देने और मुसलसिल एहतेजाज करने पर अप्पोज़ीशन को तन्क़ीद का निशाना बनाया।

उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि कांग्रेस को ये ख़ौफ़ हैके पार्लियामेंट सेशन में काम काज का मौक़ा दिया जाये तो हुकूमत की नेकनामी होगी। इसी लिए कांग्रेस पार्टी अपने सियासी फ़ायदे के लिए पार्लियामेंट के काम काज में रुकावट पैदा कर रही है।

उन्होंने कहा के मर्कज़ी वज़ीर इंद्रजीत सिंह के रिमार्कस ( ख़ुसूसी मौक़िफ़ के ताल्लुक़ से ) सिर्फ़ बिहार से मुताल्लिक़ थे और वो दो रियासतों के लिए नहीं थे। यक़ीनी तौर पर हुकूमत इन वादों को पूरा करेगी जो इस ने तक़सीम रियासत के वक़्त किए गए थे।

TOPPOPULARRECENT