Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना क़ाइदीन ने सीमा । आंधरा लारियों को रोक दिया

तेलंगाना क़ाइदीन ने सीमा । आंधरा लारियों को रोक दिया

सदी पेट । ०६ अगस्त ( एन ऐस ऐस ) टी आर ऐस क़ाइदीन ने ताड़े पली गोड़म के रुकनअसैंबली इला नानी पर तलंगाना की लारियों को रोकने और उन लारियों के ख़िलाफ़ जुर्मानेआइद करने केलिए आर टी ए पर दबाव‌ डालने का इल्ज़ाम आइद करते हुए आज सदी पेट में रा

सदी पेट । ०६ अगस्त ( एन ऐस ऐस ) टी आर ऐस क़ाइदीन ने ताड़े पली गोड़म के रुकनअसैंबली इला नानी पर तलंगाना की लारियों को रोकने और उन लारियों के ख़िलाफ़ जुर्मानेआइद करने केलिए आर टी ए पर दबाव‌ डालने का इल्ज़ाम आइद करते हुए आज सदी पेट में राइलसीमा और साहिली आंधरा प्रदेश की कई लारियों को रोक दिया ।

टी आर ऐस लीडर की हरीश राव‌ के साथ करीमनगर के रुकन असैंबली कमलाकर और पर काल के रुकनअसैंबली भिक्षा पत्ती गौड़ ने लारी रोको एहतिजाज की क़ियादत की । उन्हों ने मुतालिबा किया कि सीमा आंधरा इलाक़ा में ज़बत शूदा तलंगाना की लारियों को ग़ैर मशरूत तौर पर छोड़ दिया जाय । बसूरत-ए-दीगर तलंगाना के 10 अज़ला में सीमा आंधरा की लारियों कोदाख़िला की इजाज़त नहीं दी जाएगी । इन क़ाइदीन ने धमकी दी कि तलंगाना अवाम कोमुश्तइल किए जाने की सूरत में सख़्त तरीन जवाबी रद्द-ए-अमल का सामना करना पड़ेगा ।

ताहम आर टी अहकाम ने कहा कि तलंगाना की लारियों को मुक़र्ररा वज़न से ज़्यादा गरीइनाइट लेजाने पर ज़बत किया गया है । आर टी अहकाम ने करीमनगर से काकीनाडा बंदरगाह को ग्रेनाईट लेजाने वाली 21 लारियों को ज़बत किया गया है ।

TOPPOPULARRECENT