Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना कांग्रेस क़ाइदीन के फैसला का ख़ैरमक़दम

तेलंगाना कांग्रेस क़ाइदीन के फैसला का ख़ैरमक़दम

सदर नशीन तेलंगाना पोलिटीकल जोइन्ट ऐक्शन कमेटी ने कांग्रेस के तेलंगाना अरकान-ए-पार्लियामेंट की जानिब से एफ डी आई मसला पर राय दही में हिस्सा ना लेने के फ़ैसला का ख़ौरमक़दम किया है। मर्कज़ी वुज़रा सुशील कुमार शिंदे और कमल नाथ की ज

सदर नशीन तेलंगाना पोलिटीकल जोइन्ट ऐक्शन कमेटी ने कांग्रेस के तेलंगाना अरकान-ए-पार्लियामेंट की जानिब से एफ डी आई मसला पर राय दही में हिस्सा ना लेने के फ़ैसला का ख़ौरमक़दम किया है। मर्कज़ी वुज़रा सुशील कुमार शिंदे और कमल नाथ की जानिब से तलब कर्दा इजलासों में तेलंगाना अरकान-ए-पार्लियामेंट की अदम शिरकत का ख़ौरमक़दम करते हुए कुदंडा राम ने कहा कि इस इक़दाम के ज़रीया अरकान-ए-पार्लियामेंट ने तेलंगाना अवाम के जज़बात की तर्जुमानी की है।

उन्हों ने कहा कि अरकान-ए-पार्लियामेंट को चाहीए कि वो अपने इस फ़ैसला पर क़ायम रहें ताकि तेलंगाना के इज़्ज़त नफ्स का तहफ़्फ़ुज़ हो सके। उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि मर्कज़ी हुकूमत सीमा आंधरा अरकान-ए-पार्लियामेंट की तरह तेलंगाना अरकान-ए-पार्लियामेंट को एहमीयत दिए बगै़र अपना काम काज चला रही है।

ज़रूरत इस बात की है कि तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले अरकान-ए-पार्लियामेंट अपनी एहमीयत को साबित करने के लिए एफ डी आई मसला पर राय दही में हिस्सा ना लें। । कुदंडा राम ने बताया कि पोलिटीकल जोइन्ट ऐक्शन कमेटी ने भी तेलंगाना तहरीक में शिद्दत पैदा करने के लिए जो हिक्मत-ए-अमली तैयार की है इस के तहत मुख़्तलिफ़ प्रोग्राम्स तए हैं। वो मुख़्तलिफ़ सयासी जमातों को साथ लेकर मुत्तहदा तौर पर इन प्रोग्रामों पर अमल करेगी।

TOPPOPULARRECENT