Tuesday , October 24 2017
Home / India / तेलंगाना काज़ को लालू प्रसाद यादव की ताईद

तेलंगाना काज़ को लालू प्रसाद यादव की ताईद

तेलंगाना काज़ के लिए अपनी ताईद का ऐलान करते हुए आर जे डी के सरबराह लालू प्रसाद यादव ने आज मुतालिबा किया कि मर्कज़ी हुकूमत जल्द अज़ जल्द अलैहदा रियासत तशकील दे । मिस्टर यादव ने अलैहदा रियासत के मुतालिबा पर पार्लीयामेंट के अहाता में ए

तेलंगाना काज़ के लिए अपनी ताईद का ऐलान करते हुए आर जे डी के सरबराह लालू प्रसाद यादव ने आज मुतालिबा किया कि मर्कज़ी हुकूमत जल्द अज़ जल्द अलैहदा रियासत तशकील दे । मिस्टर यादव ने अलैहदा रियासत के मुतालिबा पर पार्लीयामेंट के अहाता में एहतिजाज करने वाले कांग्रेस अरकान पार्लीयामेंट से इज़हार यगानगत किया ।

उन्होंने अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि जब बिहार की तक़सीम हुई तो ये ख़्याल था कि छोटी रियासतें तरक़्क़ी के लिए बेहतर हैं। तेलंगाना के अवाम जिन में नौजवान और बूढ़े मर्द-ओ-ख़वातीन सभी शामिल हैं अलैहदा रियासत के क़ियाम के लिए जमहूरी अंदाज़ में एहतिजाज कर रहे हैं ।

हुकूमत को अलैहदा तेलंगाना के क़ियाम में अब मज़ीद ताख़ीर नहीं करनी चाहीए और इसे अलैहदा रियासत की तशकील के लिए अवामी जज़बात का एहतेराम करना चाहीए । रुकन पार्लीयामेंट मिस्टर मधु गौड़ ने इद्दिआ किया कि मर्कज़ की जानिब से तेलंगाना मसला पर आगे की सिम्त कुछ पेशरफ़्त हो रही है ।

TOPPOPULARRECENT