Tuesday , October 17 2017
Home / District News / तेलंगाना का डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुस्लमान होगा- महमूद अली

तेलंगाना का डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुस्लमान होगा- महमूद अली

नई रियासत तेलंगाना की तरक़्क़ी सिर्फ़ और सिर्फ़ चंद्रशेखर राव सदर टी आर एस से ही मुम्किन है। मुहम्मद महमूद अली एमएलसी ने कोहीर मंडल मुस्तक़र में वाक़्ये क़दीम बस सटेंड पर मुनाक़िदा एक जल्सा-ए-आम को मुख़ातब करते हुए कहा कि सदर टी आर एस क

नई रियासत तेलंगाना की तरक़्क़ी सिर्फ़ और सिर्फ़ चंद्रशेखर राव सदर टी आर एस से ही मुम्किन है। मुहम्मद महमूद अली एमएलसी ने कोहीर मंडल मुस्तक़र में वाक़्ये क़दीम बस सटेंड पर मुनाक़िदा एक जल्सा-ए-आम को मुख़ातब करते हुए कहा कि सदर टी आर एस की 14 साल की कोशिशों की वजह से मुल्क की 29 वीं रियासत तेलंगाना का क़ियाम अमल में आया।

जिस के लिए बाज़ाबता एलान 2जून को किया जाएगा। सीमांध्र की सामज ने इलाके तेलंगाना को हर महाज़ में पसमांदा कर दिया है जिस की तामीर-ए-नौ के लिए के सी आर को रियासत का चीफ़ मिनिस्टर बनना ज़रूरी है।

उन्होंने कहा कि चन्द्र शेखर राव ने अपने मंशूर में जो वादे किए हैं वो इस पर अटल हैं। रियासत का डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुस्लमान होगा और मुसलमानों को 12 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात ज़रूर मिलेंगे और ज़ईफ़ अफ़राद को हर माह एक हज़ार रुपये वज़ीफ़ा दिया जाएगा।

कोहीर मंडल को हलक़ा असेंबली का दर्जा दिया जाएगा और हर बेघर को 120 गज़ ज़मीन अलॉट करते हुए 1लाख रुपये मंज़ूर किए जाऐंगे, पाँच साल में दो लाख नौजवानों को मुलाज़मत फ़राहम की जाएगी

TOPPOPULARRECENT