Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना की तरक़्क़ी का मंसूबा, शहर में 10 हज़ार करोड़ से सड़कों की तामीर

तेलंगाना की तरक़्क़ी का मंसूबा, शहर में 10 हज़ार करोड़ से सड़कों की तामीर

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने रियल स्टेट शोबे की तरक़्क़ी के लिए हुकूमत की तरफ से हर मुम्किन तआवुन का यक़ीन दिलाया है।

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने रियल स्टेट शोबे की तरक़्क़ी के लिए हुकूमत की तरफ से हर मुम्किन तआवुन का यक़ीन दिलाया है।

उन्होंने रियल स्टेट कारोबार को वयाट से फ्री रखने और इस शोबे की तरक़्क़ी के लिए बहुत जल्द ख़ुसूसी पालिसी के एलान का भी यकीन दिया।

चीफ़ मिनिस्टर ने हाई टेक्स में करीडाई प्रॉपर्टी शो का इफ़्तेताह किया। ये प्रॉपर्टी शो तीन दिन तक जारी है जिस में कई नामवर रियल स्टेट कारोबार के इदारे हिस्सा ले रहे हैं।

तक़रीब में डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर महमूद अली, वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी और दूसरों ने शिरकत की। चीफ़ मिनिस्टर ने तक़रीब से ख़िताब करते हुए कहा कि तेलंगाना की तरक़्क़ी हुकूमत की अव्वलीन तर्जीह है और सुनहरी तेलंगाना के ख़ाब की तकमील के लिए हर शोबे की तरक़्क़ी के लिए यकसाँ मवाक़े फ़राहम किए जाऐंगे।

उन्होंने कहा कि रियल स्टेट शोबे को वयाट से फ्री क़रार दिया जाएगा। चन्द्रशेखर राव‌ ने हैदराबाद में रियल स्टेट शोबे की ख़िदमात की सताइश करते हुए कहा कि मुल्क के दुसरे इलाक़ों के मुक़ाबला हैदराबाद में ये शोबा बेहतर तौर पर ख़िदमात अंजाम दे रहा है।

उन्होंने कहा कि शहर में इस शोबे की तरक़्क़ी के लिए हुकूमत रियल स्टेट से वाबस्ता अहम शख़्सियतों के साथ मीटिंग मुनाक़िद करेगी। उन्होंने कहा कि हैदराबाद में रियल स्टेट की तरक़्क़ी के लिए हुकूमत क़ानूनसाज़ी का भी मंसूबा रखती है जिस के तहत इस शोबे को मुख़्तलिफ़ मुराआत फ़राहम की जा सकती हैं।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि हैदराबाद के अतराफ़ इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी और दुसरे अहम शोबा जात पर मुश्तमिल 6 सटीलाईट टाउनशिपस क़ायम करने का मंसूबा है।

चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा कि हर शोबे में तरक़्क़ी इन का एक ख़ाब है और उसकी तकमील के लिए वो हर मुम्किन इक़दामात करेंगे। तेलंगाना के अवाम ने इलाके की तरक़्क़ी के सिलसिले में मुझ से कई उम्मीदें वाबस्ता की हैं और में उन पर पूरा उतरने की कोशिश करूंगा।

चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि हैदराबाद तिजारती और मआशी सरगर्मीयों के लिए एक अहम मर्कज़ है। उन्होंने कहा कि हैदराबाद में बुनियादी सहूलतों की फ़राहमी के ज़रीये उसकी तरक़्क़ी में इज़ाफ़ा किया जाएगा।

बहुत जल्द शहर में नालों की तामीर का काम शुरू होगा।1500 बड़े और मुतवस्सित बरसाती नाले तामीर किए जाऐंगे। 10हज़ार करोड़ रुपये की मालियत से 1000 किलो मीटर तवील आलमी दर्जा की सड़कें तामीर की जाएंगी।

जो शहर हैदराबाद के चार सिमतों से मरबूत होंगी। सड़कों पर चार लाख एल ई डी स्टरीट लाईटस भी लगाए जाऐंगे। बारिश के साथ ही सड़कों पर पानी जमा होने के मसले से हैदराबाद को नजात दिलाई जाएगी।

उन्होंने कहा कि हैदराबाद शहर में जिस मंसूबा बंद अंदाज़ में तरक़्क़ी होनी चाहीए थी वो नहीं हुई और हैदराबाद की तरक़्क़ी को मंसूबा बंद अंदाज़ में आगे बढ़ाने के लिए हुकूमत संजीदा है। उन्होंने यक़ीन ज़ाहिर किया कि आने वाले बरसों में हैदराबाद मुल्क के दुसरे शहरों के मुक़ाबले में ग़ैरमामूली तौर पर तरक़्क़ी करेगा।

TOPPOPULARRECENT