Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना की तशकील में रुकावटें नाक़ाबिले बर्दाश्त – टी आर एस

तेलंगाना की तशकील में रुकावटें नाक़ाबिले बर्दाश्त – टी आर एस

तेलंगाना राष़्ट्रा समीति के फ़्लोर लीडर ई राजेंद्र ने धमकी दी कि तेलंगाना रियासत के क़ियाम के मरहला पर अगर किसी गोशा से रुकावटें खड़ी की गईं तो टी आर एस सख़्त एहतेजाज करेगी। तेलंगाना भवन में अख़्बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए र

तेलंगाना राष़्ट्रा समीति के फ़्लोर लीडर ई राजेंद्र ने धमकी दी कि तेलंगाना रियासत के क़ियाम के मरहला पर अगर किसी गोशा से रुकावटें खड़ी की गईं तो टी आर एस सख़्त एहतेजाज करेगी। तेलंगाना भवन में अख़्बारी नुमाइंदों से बात-चीत करते हुए राजेंद्र ने सीमा आंध्र क़ाइदीन और तेलुगु देशम और वाई एस आर कांग्रेस पर तेलंगाना की तशकील में रुकावटें खड़ी करने का इल्ज़ाम आइद किया।

उन्हों ने कहा कि सीमा आंध्र के सरमायादार हैदराबाद में अपनी लूट जारी रखने के लिए मर्कज़ को मुख़्तलिफ़ तजावीज़ पेश कर रहे हैं। इन तजावीज़ में हैदराबाद को मर्कज़ी ज़ेरे इंतेज़ाम इलाक़ा क़रार देना या फिर मुस्तक़िल दारुल हुकूमत का मौक़िफ़ देना शामिल है। उन्हों ने अवाम से अपील की कि वो सीमा आंध्र क़ाइदीन की इन साज़िशों का मुक़ाबला करें।

उन्हों ने कहा कि हैदराबाद और इस के अतराफ़ सीमा आंध्र सरमायादारों ने जो असासाजात तैयार किए हैं, उन्हें तहफ़्फ़ुज़ की फ़िक्र लाहक़ है। इस सिलसिले में उन्हों ने विजएवाड़ा रुक्न पार्लीयामेंट राज गोपाल की जानिब से वक़्फ़ अराज़ी पर तामीर कर्दा लैंको हिल्ज़ का हवाला दिया। उन्हों ने कहा कि डॉक्टर वाई एस राज शेखर रेड्डी के दौरे हुकूमत में शहर के अतराफ़ की कीमती आराज़ीयात सीमा आंध्र क़ाइदीन के हवाला की गईं, जिन के ज़रीए वो करोड़ों रुपये का मुनाफ़ा हासिल कर रहे हैं।

रचाबंडा प्रोग्राम के दौरान चीफ मिनिस्टर के तेलंगाना अज़ला में दौरों की मुख़ालिफ़त करते हुए राजेंद्र ने कहा कि मुख़ालिफ़ तेलंगाना में चीफ मिनिस्टर को तेलंगाना अज़ला में क़दम रखने का हक़ नहीं है। तेलंगाना अवाम दौरे की मुख़ालिफ़त करेंगे। उन्हों ने सवाल किया कि तेलंगाना अवाम के जज़बात को मजरूह करने वाले चीफ मिनिस्टर किस तरह तेलंगाना का दौरा कर सकते हैं।

TOPPOPULARRECENT