Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना के अप्पोज़ीशन क़ाइदीन आंध्र के आलाकार: हरीश राव‌

तेलंगाना के अप्पोज़ीशन क़ाइदीन आंध्र के आलाकार: हरीश राव‌

वज़ीर आबपाशी टी हरीश राव‌ ने तेलंगाना में बर्क़ी की सूरत-ए-हाल पर तेलुगु देशम और कांग्रेस की तरफ से टी आर एस हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाए जाने पर शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार किया।

वज़ीर आबपाशी टी हरीश राव‌ ने तेलंगाना में बर्क़ी की सूरत-ए-हाल पर तेलुगु देशम और कांग्रेस की तरफ से टी आर एस हुकूमत को तन्क़ीद का निशाना बनाए जाने पर शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार किया।

उन्होंने कहा कि मौजूदा बोहरान के लिए अगरचे आंध्र प्रदेश हुकूमत और चंद्रबाबू नायडू ज़िम्मेदार हैं लेकिन अफ़सोस कि तेलंगाना के तेलुगु देशम और कांग्रेस क़ाइदीन आंध्रई क़ाइदीन के आला कार की तरह टी आर एस हुकूमत पर तन्क़ीद कररहे हैं।

उन्होंने कहा कि बर्क़ी के शोबा में तेलंगाना को इस के जायज़ हक़ से महरूम करने के लिए आंध्र प्रदेश हुकूमत ज़िम्मेदार है और तेलंगाना हुकूमत इंसाफ़ के हुसूल के लिए सुप्रीम कोर्ट से रुजू होगी।

उन्होंने कहा कि सुप्रीम कोर्ट में आंध्र प्रदेश हुकूमत की तरफ से की जा रही ख़िलाफ़ वरज़ीयों को बेनकाब किया जाएगा। आंध्र प्रदेश तंज़ीम जदीद बिल में हर शोबा में दोनों रियासतों की हिस्सादारी तए करदी गई और बर्क़ी के शोबा में टेएलंगाना का हिस्सा 54 फ़ीसद है।

लेकिन आंध्र प्रदेश हुकूमत इन मुआहिदात की ख़िलाफ़वरज़ी कररही है। उन्होंने वाज़िह किया कि टेएलंगाना में ज़रई शोबा के तहफ़्फ़ुज़ के लिए टी आर एस हुकूमत हर मुम्किन इक़दामात करेगी।

श्रीसेलम पावर प्रोजेक्ट में तेलंगाना की तरफ से बर्क़ी की पैदावार रोकने का सवाल ही पैदा नहीं होता। उन्होंने कहा कि श्रीसेलम में रोज़ाना 800मैगावाट बर्क़ी की पैदावार के सबब ज़रई शोबा को 6 घंटे बर्क़ी सरबराही की जा रही है। अगर सरबराही को रोक दिया जाये तो चार घंटे भी सरबराह करने का मौक़िफ़ नहीं रहेगा।

उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि हक़ायक़ को जानने के बावजूद कांग्रेस और तेलुगु देशम के क़ाइदीन तेलंगाना के मुफ़ादात के तहफ़्फ़ुज़ के बजाये हुकूमत पर तन्क़ीदें कररहे हैं। उन्होंने इन जमातों से सवाल किया कि क्या वो आंध्र प्रदेश हुकूमत की नाइंसाफ़ीयों से वाक़िफ़ नहीं, और अगर वाक़िफ़ हैं तो फिर वो चंद्रबाबू नायडू पर तन्क़ीद से क्युं गुरेज़ कररहे हैं। हरीश रावा ने चंद्रबाबू नायडू को चैलेंज किया कि चीफ़ मिनिस्टर चन्द्र शेखर रावा ने दस्तावेज़ात के साथ जो हक़ायक़ जारी किए थे उन का जवाब दें।

TOPPOPULARRECENT