Tuesday , October 24 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना के किसान बर्क़ी और पानी की क़िल्लत से ख़ुदकुशी पर मजबूर

तेलंगाना के किसान बर्क़ी और पानी की क़िल्लत से ख़ुदकुशी पर मजबूर

हुकूमत तेलंगाना की जानिब से किसानों की अम्वात को रोकने और किसानों के क़र्ज़ाजात की माफ़ी के लिए इक़दामात के तौर पर 4,250 करोड़ रुपये जारी करने का एलान किया गया है ताकि रियासत तेलंगाना के परेशान हाल किसानों की हालत को बेहतर बनाने और बैंकों से मरबूत 17 हज़ार करोड़ रुपये के क़र्ज़ाजात की माफ़ी के एलान को काबिले अमल बनाया जा सके।

रियासत आंध्र प्रदेश की तक़सीम के बाद तेलंगाना के किसानों की अबतर सूरते हाल को बेहतर बनाने के लिए हुकूमत तेलंगाना की जानिब से कई एलानात किए जा रहे हैं, लेकिन बर्क़ी और पानी की क़िल्लत के बाइस तेलंगाना के किसान ख़ुदकुशी करने पर मजबूर हो रहे हैं।

रियासत की तक़सीम के बाद आदादो शुमार के मुताबिक़ 350 किसानों ने ख़ुदकुशी की है जिस की ख़ुद हुकूमत की जानिब से तौसीक़ की जा रही है। हुकूमत तेलंगाना ने किसानों की ख़ुदकुशी के वाक़ियात के तदारुक के लिए मुतअद्दिद स्कीमात का एलान करते हुए किसानों से अपील भी की है कि वो इंतिहा ईइक़दाम से गुरेज़ करें, क्यूंकि हुकूमत तमाम तबक़ात की मुसावी तरक़्क़ी के अह्द की पाबंद है।

मिस्टर के चन्द्र शेखर राव ने किसानों के क़र्ज़ाजात की माफ़ी का एलान करते हुए रियासत के किसानों को हौसला देने की कोशिश की है।

TOPPOPULARRECENT