Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना के मुतालिबे पर एहितजाजी तहरीक का ऐलान

तेलंगाना के मुतालिबे पर एहितजाजी तहरीक का ऐलान

हैदराबाद, 04 फ़रवरी: तेलंगाना जोइंट एक्शण कमेटी आइन्दा माह के तीसरे हफ़्ते में चलो असेम्बली प्रोग्राम मुनाक़िद करेगी। तेलंगाना जोइंट एक्शण कमेटी असटीरनग कमेटी ने आज एक मीटिंग मुनाक़िद करते हुए अलेहदा रियासत तेलंगाना की तशकील के लिए एहितेजाजी प्रोग्राम को क़तईयत दी। इस मीटिंग की सदारत प्रोफेसर को कोदंदरम सदर नशीन टी जे ए सी ने की।

मीटिंग में मुख़्तलिफ़ उमूर पर ग़ौर-ओ-ख़ौस के बाद कांग्रेस के तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले अरकान पार्लीमान असेम्बली-ओ‍कौंसिल पर मुस्ताफ़ी होने के लिए दबाव‌ डालने का फ़ैसला किया गया। 6 घंटे से ज़ाइद जारी रहे इस मीटिंग में जारीये माह के दूसरे हफ़्ते से एहितेजाजी प्रोग्रामों को क़तईयत देदी गई। मीटिंग के बाद प्रोफेसर कोदंदरम ने बताया कि मार्च में बजट सैशन के दौरान चलो असेम्बली एहतिजाज मुनज़्ज़म किया जाएगा।

तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले रियास्ती-ओ-मर्कज़ी वुज़रा के हल्क़ा-ए‍इंतेख़ाब में जए ए सी क़ाइदीन यात्रा मुनज़्ज़म करते हुए अवाम से मुलाक़ात करेंगे। सदर नशीन जए ए सी ने कांग्रेस पर सख़्त तन्क़ीद करते हुए कहा कि कांग्रेस तेलंगाना मामले में सर्द मोहरी का मुज़ाहिरा कररही है। अलावा टाल मटोल के ज़रीये तेलंगाना अवाम के जज़बात का इस्तिहसाल कररही है।

को डंडा राम ने बताया कि कांग्रेस की धोका दही पालिसी को मज़ीद बर्दाश्त करने के बजाये तेलंगाना जोइंट एक्शण कमेटी ने /16 ता /21 फ़रव‌री कांग्रेस के मर्कज़ी-ओ-रियासती वुज़रा के हल्क़ा‍ए‍ इंतेख़ाब में उन के ख़िलाफ़ मुहिम चलाएगी। उन्होंने बताया कि इस के अलावा भी बड़े पैमाने पर शाहराहों के मुहासिरे के प्रोग्राम्स मुनाक़िद किए जाऐंगे।

TOPPOPULARRECENT