Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना के लिए हेलीकाप्टर की ख़रीदी का फ़ैसला : के सी आर

तेलंगाना के लिए हेलीकाप्टर की ख़रीदी का फ़ैसला : के सी आर

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने तेलंगाना रियासत के लिए नए हेलीकाप्टर की ख़रीदी का फ़ैसला किया है। चीफ़ मिनिस्टर ने इस सिलसिले में आला ओहदेदारों के साथ मीटिंग तलब किया और अहम शख़्सियतों के लिए हेलीकॉप्टर्स की मौजूदगी का जायज़ा ल

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने तेलंगाना रियासत के लिए नए हेलीकाप्टर की ख़रीदी का फ़ैसला किया है। चीफ़ मिनिस्टर ने इस सिलसिले में आला ओहदेदारों के साथ मीटिंग तलब किया और अहम शख़्सियतों के लिए हेलीकॉप्टर्स की मौजूदगी का जायज़ा लिया।

चीफ़ मिनिस्टर ने ओहदेदारों को हिदायत दी के वो मौजूदा हेलीकाप्टर की सलाहीयत का जायज़ा लें। इस के अलावा अहम शख़्सियतों के सफ़र के लिए एक नए हेलीकाप्टर की ख़रीदी की जाये।

नया हेलीकाप्टर अहम शख़्सियतों के अलावा दुसरे जरूरतों के लिए भी इस्तेमाल किया जाएगा। हुकूमत के मौजूदा हेलीकाप्टर की सलाहीयत और इस में वक़फे वक़फे से टेक्नीकी ख़राबी की शिकायात पर टी आर एस हुकूमत ने नए हेलीकाप्टर की ख़रीदी का फ़ैसला किया।

ओहदेदारों पर मुश्तमिल कमेटी नए हेलीकाप्टर की ख़रीदी के सिलसिले में चीफ़ मिनिस्टर को अपनी तजावीज़ पेश करेगी ताके मुख़्तलिफ़ बड़ी कंपनीयों के हेलीकॉप्टर्स की कारकर्दगी का जायज़ा लेने के बाद ख़रीदी को क़तईयत दी जा सके।

बताया जाता हैके चन्द्रशेखर राव असेंबली के बजट मीटिंग के बाद तेलंगाना के तमाम अज़ला के दौरे का मंसूबा रखते हैं। चीफ़ मिनिस्टर के ओहदे पर फ़ाइज़ होने के बाद वो पहली मर्तबा मुख़्तलिफ़ अज़ला का दौरा करते हुए अवामी मसाइल का जायज़ा लेंगे।

TOPPOPULARRECENT