Thursday , September 21 2017
Home / AP/Telangana / तेलंगाना के वर्कर्स को ख़लीजी ममालिक रवाना करने ख़ुसूसी इदारे का क़ियाम

तेलंगाना के वर्कर्स को ख़लीजी ममालिक रवाना करने ख़ुसूसी इदारे का क़ियाम

हैदराबाद 02 मार्च: वज़ीर-ए-दाख़िला रियासत तेलंगाना एन नरसिम्हा रेड्डी ने कहा कि टॉम काम (तेलंगाना ओवरसीज़ मैनपावर कंपनी) के ज़रीये रियासत तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले बैरूनी ममालिक रवाना होने के ख़ाहिशमंद वर्कर्स को बैरूनी ममालिक रवाना करने का फ़ैसला किया गया।

वज़ीर-ए-दाख़िला नरसिम्हा रेड्डी ने टॉम काम (तेलंगाना ओवरसीज़ मैनपावर कंपनी लिमेटेड) के वेब साईट का इफ़्तेताह अंजाम दिया और आइन्दा से ख़ानगी लोगें के ज़रीये वर्कर्स को बैरूनी ममालिक रवाना होने से गुरेज़ करने का मश्वरह दिया और कहा कि बैरूनी ममालिक रवाना होने के ख़ाहिशमंद बेरोज़गार वर्कर्स धोके में ना आने के लिए ही टॉम काम का क़ियाम अमल में लाया गया।

वज़ीर मौसूफ़ ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ की ख़ुसूसी हिदायत के पेशे नज़र ही तेलंगाना के बेरोज़गार नौजवान और वर्कर्स बैरून-ए-मुमालिक रवाना होने के लिए धोकों वग़ैरा से दो-चार ना होने के मक़सद से इस टॉम काम के क़ियाम को अव्वलीन तर्जीह दी गई। वज़ीर-ए-दाख़िला ने कहा कि इस टॉम काम कंपनी के ज़रीये बैरूनी ममालिक को रवाना होने वाले वर्कर्स को हुकूमत की मदद भी हासिल रहेगी और ऑनलाइन के ज़रीये ख़ाहिशमंद लोग अपनी मुकम्मिल तफ़सीलात रवाना करने पर वीज़ा दिलवाने मैं ख़ुद हुकूमत मदद करेगी।

नरसिम्हा रेड्डी ने बैरूनी ममालिक रवाना होने के ख़ाहिशमंद बेरोज़गार वर्कर्स से अपनी तफ़सीलात www.tomcom.telangana.gov.in पर रवाना करने की ख़ाहिश की। वज़ीर मौसूफ़ ने कहा कि टॉम काम के ज़रीये साल जुमला 759 वर्कर्स को दुबई रवाना करने के लिए तीन कंपनीयों से मुआहिदात किए गए और हालात बेहतर पाए जाने की सूरत में आइन्दा साल 5 हज़ार वर्कर्स को रवाना करने की तजवीज़ पर संजीदगी से हुकूमत ग़ौर कर रही है।

TOPPOPULARRECENT