Friday , August 18 2017
Home / AP/Telangana / तेलंगाना के क़ियाम के बाद टीजेएसी का वजूद बेमाना:नरसिम्हा रेड्डी

तेलंगाना के क़ियाम के बाद टीजेएसी का वजूद बेमाना:नरसिम्हा रेड्डी

हैदराबाद 08 जून: वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी ने चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ पर सदर नशीन तेलंगाना पोलिटिकल जवाइंट एक्शण कमेटी कोदंदराम की तरफ से किए गए रिमार्क्स पर ब्रहमी का इज़हार किया और उन रिमार्क्स को फ़ील-फ़ौर वापिस लेने का मुतालिबा किया बसूरत-ए-दीगर किसी भी हालात के लिए वो ख़ुद ज़िम्मेदार होने का इंतेबाह दिया। अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए एन नरसिम्हा रेड्डी ने कहा कि कोदंदराम रियासत के अवाम की तौहीन करने जैसी बातें कर रहे हैं। एसा महसूस हो रहा है कि वो ज़हनी तवाज़ुन खोते हुए इस तरह की बातें कर रहे हैं।

उन्होंने कहा कि मन-मानी अंदाज़ में किसी सबूत के बग़ैर इस तरह की गिरी हुई बातें करना मुनासिब बात नहीं है। वज़ीर-ए-दाख़िला ने याद दिलाया कि सिर्फ और सिर्फ हुसूल अलाहिदा रियासत तेलंगाना जद्द-ओ-जहद के लिए ही तेलंगाना पोलिटिकल जवाइंट एक्शण कमेटी का क़ियाम अमल में लाया गया था और जब अलाहिदा रियासत तेलंगाना की तशकील अमल में आने के साथ ही टी पोलिटिकल जवाइंट एक्शण कमेटी से तमाम सियासी जमातें, अवामी तंज़ीमें अलाहिदगी इख़तियार करलीं। लेकिन प्रोफेसर कोदंदराम तेलंगाना पोलिटिकल जेएसी को पकड़ कर लटकने का मुज़हका उड़ाया और कहा कि कोदंदराम कांग्रेस पार्टी क़ाइदीन जो बातें कर रहे हैं वही बातें कर रहे हैं। नरसिम्हा रेड्डी ने कोदंदराम को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए सख़्त अलफ़ाज़ का इस्तेमाल किया और कहा कि वो किसी और किसी पुश्तपनाही के ज़रीये ही चीफ़ मिनिस्टर के ख़िलाफ़ बेधड़क बातें कर रहे हैं।

वज़ीर-ए-दाख़िला ने मिशन भगीरता और मिशन काकतीय का तज़किरा करते हुए कहा कि इन दो स्कीमों के ताल्लुक़ से कोदंदराम ने कभी ख़ाब में नहीं सोचा होगा। हर घर को पानी की सरबराही को यक़ीनी बनाने के लिए इक़दामात किए जा रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT