Monday , August 21 2017
Home / Khaas Khabar / तेलंगाना को सुनहरी रियासत बनाने चीफ़ मिनिस्टर के सी आर का अह्द

तेलंगाना को सुनहरी रियासत बनाने चीफ़ मिनिस्टर के सी आर का अह्द

संगारेड्डी 22 अगस्त:तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने कहा हैके आंध्र प्रदेश की पिछ्ले साल तक़सीम से पहले कई साबिक़ हुकूमतों ने दर्जा फ़हरिस्त तबक़ात-ओ-क़बाइल के अफ़राद को एसी बंजर आराज़ीयात की पेशकश की थी जो नाक़ाबिल ज़राअत थीं।

चन्द्र शेखर राव‌ ने कहा कि मौजूदा हुकूमत इन तमाम आराज़ीयात के मौक़िफ़, मुक़ाम और ज़राअत के लिए उस के इस्तेमाल के बारे में तफ़सीली सर्वे कराएगी और उन आराज़ीयात को काबुल काशत और फ़ाइदामंद बनाने के लिए मुम्किना मदद की जाएगी।

चीफ़ मिनिस्टर अपने असेंबली हलक़ा गजवाल के तहत मौज़ा अरावली में गरामा ज्योति प्रोग्राम के दौरान सफ़ाई मुहिम में हिस्सा ले रहे थे। गरामा ज्योति प्रोग्राम का मक़सद देहातों की जामा तरक़्क़ी है।

के सी आर ने कहा कि ख़ुदा , हर अच्छे काम की मदद करेगा और हुकूमत तेलंगाना की मुनफ़रद फ़लाही-ओ-तरक़्क़ीयाती सरगर्मीयों में ख़ुदा की मदद शामिल रहेगी। एन एस एस के मुताबिक़ के सी आर ने जगदेव पूर मंडल के तहत दूरदराज़ के एक ग़ैर-मारूफ़ गांव यरावीली की सड़कों पर झाड़ू की और कचरा उठाकर क़रीब ही मौजूद ट्रैक्टर में डाल दिया।

चीफ़ मिनिस्टर ने देहातों के साथ दोपहर का खाना भी खाया। उन्होंने इस गांव के गली कूचों का पैदल दौरा किया और यरावीली को सुनहरा गांव बनाने का अह्द किया और अवाम पर-ज़ोर दिया कि वो भी इन कामों में सरगर्म हिस्सा लें।

TOPPOPULARRECENT