Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना जे ए सी का इंद्रा पार्क पर महा धरना

तेलंगाना जे ए सी का इंद्रा पार्क पर महा धरना

तेलंगाना पोलीटिकल जवाइंट एक्शन कमेटी ने ऐलान किया कि पार्लियामेंट में अलहदा तेलंगाना रियासत की तशकील से मुताल्लिक़ बिल की मंज़ूरी तक जद्द-ओ-जहद जारी रहेगी। जे ए सी ने 1 अगस्त को इंद्रा पार्क पर महा धरना प्रोग्राम की बरक़रारी का ऐ

तेलंगाना पोलीटिकल जवाइंट एक्शन कमेटी ने ऐलान किया कि पार्लियामेंट में अलहदा तेलंगाना रियासत की तशकील से मुताल्लिक़ बिल की मंज़ूरी तक जद्द-ओ-जहद जारी रहेगी। जे ए सी ने 1 अगस्त को इंद्रा पार्क पर महा धरना प्रोग्राम की बरक़रारी का ऐलान किया।

सदर नशीन जे ए सी प्रोफेसर कोदंडराम ने अख़बारी नुमाइंदों से बात चीत करते हुए कहा कि मर्कज़ी हुकूमत पर अलहदा रियासत की तशकील के लिए दबा बनाने महाधरना मुनज़्ज़म किया जाएगा। उन्हों ने कहा कि साबिक़ा तजुर्बात के पेश नज़र जे ए सी कोई भी इक़दाम करने से क़बल काफ़ी ग़ौर-ओ-ख़ौज़ कर रही है।

कांग्रेस वर्किंग कमेटी और यू पी ए के हलीफ़ों ने तेलंगाना तशकील के हक़ में फैसला करलिया। ताहम पार्लियामेंट में बिल की मंज़ूरी तक इस ऐलान पर भरोसा नहीं किया जा सकता। प्रोफेसर कोदंडाराम ने कहा कि 2009 के तजुर्बा के पेश नज़र जे ए सी और तेलंगाना के तमाम क़ाइदीन को चौकन्ना रहने की ज़रूरत है।

उन्हों ने कहा कि सिर्फ़ ऐलान से रियासत की तशकील यक़ीनी नहीं होजाती बल्कि मर्कज़ी हुकूमत को तमाम दरकार उमूर की तकमील फ़ौरी तौर पर करनी चाहीए। अगर कांग्रेस ये तसव्वुर करती है कि वो इस ऐलान के ज़रीया तेलंगाना अवाम को फिर एक मर्तबा धोका देगी तो इस के संगीन नताइज बरामद होंगे।

TOPPOPULARRECENT