Friday , October 20 2017
Home / District News / तेलंगाना तहरीक में प्रिंट-ओ-इलेक्ट्रॉनिक मीडीया का अहम रोल

तेलंगाना तहरीक में प्रिंट-ओ-इलेक्ट्रॉनिक मीडीया का अहम रोल

करीमनगर 21 फरवरी आम हड़ताल से ही तेलंगाना हासिल किए और सुनहरे तेलंगाना की तामीर में सब ही को शामिल होने रियासती क़ानूनसाज़ कौंसिल चैरमैन स्वामी गौड़ ने जुमेरात को एल एम डी कॉलोनी में सरकारी मुलाज़िमीन की तरफ से तामीर करदा शहीदों के मीन

करीमनगर 21 फरवरी आम हड़ताल से ही तेलंगाना हासिल किए और सुनहरे तेलंगाना की तामीर में सब ही को शामिल होने रियासती क़ानूनसाज़ कौंसिल चैरमैन स्वामी गौड़ ने जुमेरात को एल एम डी कॉलोनी में सरकारी मुलाज़िमीन की तरफ से तामीर करदा शहीदों के मीनार के इफ़्तेताह-ओ-मिशन काकतीय प्रोग्राम में उन्होंने मेहमान ख़ुसूसी की हैसियत से शिरकत करते हुए इन ख़्यालात का इज़हार किया।

इस मौके पर उन्होंने कहा कि तेलंगाना रियासत के हुसूल के लिए कई एक अफ़राद ने जान की क़ुर्बानियां दीं। उनकी याद में ये शुहदा का मीनार तामीर किया गया। उस को देख कर हमारी ज़िम्मेदारीयों की याददेहानी करलीं। तेलंगाना हम सब का है समझ कर अवाम की बहबूद के लिए तमाम मुलाज़िमीन सुई करें।

तेलंगाना तहरीक में प्रिंट-ओ-इलेक्ट्रॉनिक मीडीया का रोल भी बहुत अज़ीम है। उनकी फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए भी हुकूमत सुई करे। रियासती भारी आबपाशी के वज़ीर हरीश राव‌ ने कहा कि शहीदों के निशानी की हैसियत तामीर किया गया पहला मीनार है। शहीदों के ख़ाबों की ताबीर ही उनकी क़ुर्बानीयों को सही ख़राज है। मिशन काकतीय के ज़रीये हर असेंबली हलके में एक लाख एकऱ् अराज़ी को सेराब किया जाएगा। इस साल 9 अज़ला में 9 हज़ार तालाबों की बाज़याबी-ओ-मरम्मत की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT