Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना पर फ़ैसला का वक़्त आगया

तेलंगाना पर फ़ैसला का वक़्त आगया

हैदराबाद 10 दिसमबर ( सियासत न्यूज़ ) मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत-ओ-इंचार्ज आंधरा प्रदेश कांग्रेस उमूर मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद ने तेलंगाना पर सनसनी खेज रिमार्कस करते हुए कहा कि तेलंगाना पर फ़ैसला करने का वक़्त आगया है । उन्हों ने 10 दिसमबर

हैदराबाद 10 दिसमबर ( सियासत न्यूज़ ) मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत-ओ-इंचार्ज आंधरा प्रदेश कांग्रेस उमूर मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद ने तेलंगाना पर सनसनी खेज रिमार्कस करते हुए कहा कि तेलंगाना पर फ़ैसला करने का वक़्त आगया है । उन्हों ने 10 दिसमबर को दुबारा दिल्ली पहूंचने की चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी को हिदायत दी । पार्टी विहिप की ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए तहरीक अदमे इअतिमाद के मौक़ा पर हुकूमत के ख़िलाफ़ वोट देने वाले 16 अरकान असम्बली के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करने का भी ऐलान किया । उन्हों ने तेलंगाना मसला पर फ़ैसला करने के बाद काबीना में तौसीअ-ओ-रद्दोबदल करने का इशारा दिया ।

आज से दो साल क़बल सरबराह टी आर ऐस मिस्टर के चन्द्र शेखर राव की ग़ै रमुअय्यना मुद्दत की भूक हड़ताल से बिगड़ती हुई हालत को देख कर मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला ने 9 दिसमबर 2009 को अलहदा तेलंगाना रियासत तशकील देने का ऐलान किया था । आज सोनीया गांधी की 66 वीं सालगिरा के मौक़ा पर दिल्ली में ठीक दो साल बाद मीडीया से बातचीत करते हुए मिस्टर आज़ाद ने कहा कि तेलंगाना पर फ़ैसला करने का वक़्त आगया है । तेलंगाना एक संजीदा मसला है । पार्टी में इत्तिफ़ाक़ राय पैदा करने अभी तक बहुत काम हुआ है । फ़ैसला करने केलिए यही सही वक़्त है। बहुत जल्द इस पर फ़ैसला किया जाएगा ।

उन्हों ने आंधरा प्रदेश में कांग्रेस हुकूमत के ख़िलाफ़ अप्पोज़ीशन तेलगुदेशम की जानिब से पेश करदा तहरीक अदमे इअतिमाद को शिकस्त होजाने पर मुसर्रत का इज़हार करते हुए कहा कि नाज़ुक मौक़ा पर कांग्रेस के तमाम क़ाइदीन ने सिर्फ पार्टी के मफ़ादात को पेश रखते हुए इत्तिहाद का मुज़ाहरा किया और हुकूमत को बचाने में अहम रोल अदा किया और काफ़ी फ़र्क़ से तहरीक अदमे इअतिमाद को शिकस्त हुई है जिस केलिए वो चीफ़ मिनिस्टर और सदर प्रदेश कांग्रेस के इलावा हुकूमत की ताईद करने वाले अरकान असम्बली से इज़हार-ए-तशक्कुर करते हैं क्योंकि तमाम अप्पोज़ीशन जमातें मुत्तहिद होजाने के बाद भी तहरीक अदमे इअतिमाद को शिकस्त होगई है । मगर अफ़सोस इस बात का है कि पार्टी विहिप की ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए कांग्रेस के 16 अरकान असम्बली ने जगन मोहन रेड्डी के तरग़ीब देने पर हुकूमत के ख़िलाफ़ और तहरीक की ताईद में वोट दिया है ।

पार्टी में डिसपलीन शिकनी करने वालों को हरगिज़ माफ़ नहीं किया जाएगा । वो इस मुआमले में चीफ़ मिनिस्टर सदर प्रदेश कांग्रेस मिस्टर पी सत्य ना रायना से मुशावरत के बाद इन अरकान के ख़िलाफ़ तादीबी कार्रवाई करेंगे । मिस्टर आज़ाद ने चिरंजीवी कांग्रेस से नाराज़ होने की तरदीद करते हुए कहा कि सही वक़्त पर उन्हें और उन के अरकान असम्बली को मुनासिब ओहदे दिए जाऐंगे । काबीना में तौसीअ-ओ-रद्दोबदल के बारे में पूछे गए सवाल का जवाब देते हुए मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत ने कहा कि तेलंगाना पर फ़ैसला होजाने के बाद काबीना में तौसीअ की जाएगी । सोनीया गांधी की सालगिरा के मौक़ा पर आज सुबह चीफ़ मिनिस्टर दिल्ली पहोनचकर दोपहर हैदराबाद वापिस होगए ।

पार्टी ज़राए ने बताया कि ग़ुलाम नबी आज़ाद ने 10 दिसमबर को चीफ़ मिनिस्टर को दिल्ली पहूंचने की हिदायत दी है । जहां तेलंगाना का जायज़ा लेने के साथ पार्टी विहिप की ख़िलाफ़वरज़ी करने वाले अरकान के ख़िलाफ़ कार्रवाई के इलावा दूसरे उमूर पर तबादला-ए-ख़्याल करने का इमकान है । हाल ही में क़ानूनसाज़ कौंसल के रुकन मुंतख़ब होने वाले साबिक़ सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर डी सरीनवास दिल्ली में काफ़ी सरगर्म होगए हैं । उन्हों ने पार्टी सदर मिसिज़ सोनीया गांधी नौजवान क़ाइद राहुल गांधी ग़ुलाम नबी आज़ाद के इलावा वो पार्टी के दूसरे सीनईर क़ाइदीन से मुलाक़ात की है । दिल्ली की सयासी हलक़ों में ये क़ियास आराईयांगशत कर रही है कि मर्कज़ ने तेलंगाना पर फ़ैसला करने की तैय्यार करली है ।

अलहदारियासत तशकील देने के बजाय तमाम इख़्तयारात पर मुश्तमिल तेलंगाना डीवलपमनट कौंसल बनाने की तजवीज़ पर संजीदगी से ग़ौर किया जा रहा है और इस के सदर नशीन केलिए मिस्टर डी सरीनवास के नाम का जायज़ा लिया जा रहा है । ये भी इत्तिला मिली है कि रियास्ती हुकूमत की जानिब से दिल्ली पुलिस और प्रोटोकॉल डिपार्टमैंट को एक मकतूबरवाना करते हुए दिल्ली में मिस्टर डी सरीनवास को बुलेट प्रफ़ू गाड़ी के साथ मुनासिब सीकोरीटी देने पर ज़ोर दिया गया है ।

TOPPOPULARRECENT