Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना पर फ़ैसला, ग़ुलाम नबी आज़ाद या वायलार रवी के हाथ नहीं

तेलंगाना पर फ़ैसला, ग़ुलाम नबी आज़ाद या वायलार रवी के हाथ नहीं

मर्कज़ी वुज़रा ग़ुलाम नबी आज़ाद और वायलार रवी ने मुअत्तल करदा कांग्रेस के 8 अरकान-ए-पार्लीमेट से दो घंटों तक मुलाक़ात की। तेलंगाना का फ़ैसला करने मेरे (वायलार रवी) या ग़ुलाम नबी आज़ाद के हाथ में नहीं है। कौर कमेटी जायज़ा ले रही ह

मर्कज़ी वुज़रा ग़ुलाम नबी आज़ाद और वायलार रवी ने मुअत्तल करदा कांग्रेस के 8 अरकान-ए-पार्लीमेट से दो घंटों तक मुलाक़ात की। तेलंगाना का फ़ैसला करने मेरे (वायलार रवी) या ग़ुलाम नबी आज़ाद के हाथ में नहीं है। कौर कमेटी जायज़ा ले रही है अगर तेलंगाना के अरकान-ए-पार्लीमेट एहतिजाज से दसतबरदारी इख्तियार करते हैं तो हुकूमत मुअत्तली के फ़ैसले पर नज़र सानी करेगी।

तेलंगाना के कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमेट ने तेलंगाना पर कोई समझौता करने से इनकार करते हुए अपने एहतिजाज को जारी रखने का ऐलान किया। मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत-ओ-इंचार्ज आंधरा प्रदेश कांग्रेस उमोर ग़ुलाम नबी आज़ाद, मर्कज़ी वज़ीर-ओ-ए आई सी सी मुबस्सिर आंधरा प्रदेश मिस्टर वायलार रवी ने तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमेट को तलब करके मुअत्तली और तेलंगाना के मसला पर दो घंटों तक तबादला-ए-ख़्याल किया।

बावसूक़ ज़राए से पता चला है कि कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमेट ने उन्हें मुअत्तल करने पर सख़्त एहतिजाज करते हुए कहाकि तेलंगाना के अवाम में इस का ग़लत पैग़ाम पहूँचा है। हम पार्टी के ख़िलाफ़ नहीं हैं बल्कि कांग्रेस पार्टी के 9 डसमबर को किए गए वाअदे को अमली जामा पहनाने का मुतालिबा कररहे हैं। कांग्रेस पार्टी इस पर फ़ैसला करने के बजाय टाल मटोल से काम कररही है जिस से सिर्फ तीन हफ़्तों में 15 नौजवानों और तलबा ने ख़ुदकुशी करली है। हमारा एहतिजाज जायज़ है।

सीमा आंधरा के अवाम रियासत की तक़सीम के ख़िलाफ़ नहीं हैं। चंद मफ़ाद परस्त क़ाइदीन मुख़ालिफ़त कर रहे हैं। मुत्तहदा आंधरा का नारा देने वाले कांग्रेस के क़ाइदीन हिम्मत है तो 17 असेंबली और एक लोक सभा हलक़ा पर कांग्रेस उम्मीदवारों को कामयाब बनाकर दिखाएंगे। दोनों वुज़रा ने कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमेट को समझाया कि बजट के साथ बलज़ भी मंज़ूर होना ज़रूरी है।

एहतिजाज से ऐवान की कार्रवाई मुतास्सिर होरही थी इस लिए मुअत्तल किया गया है। अगर अरकान-ए-पार्लीमेट तआवुन करने तैय्यार हैं तो मुअत्तली से दसत बरदारी इख्तियार की जा सकती है। अरकान-ए-पार्लीमेट ने दोनों वुज़रा से कहाकि हम अपने फ़ैसले पर अटल हैं। 4 दिन में कांग्रेस पार्टी हाईकमान तेलंगाना पर कोई रोड मयाप जारी करे वर्ना एहतिजाज जारी रखा जाएगा।

मुलाक़ात के बाद मिस्टर आज़ाद ने कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमेट की मुअत्तली पर रद्द-ए-अमल का इज़हार करने से इनकार करदिया जबकि वायलार रवी ने कहाकि हम दोनों तेलंगाना पर फ़ैसला नहीं कर सकते। मसला कोर कमेटी के पास ज़ेर-ए-ग़ौर है। तेलंगाना के अरकान-ए-पार्लीमेट ने कहाकि हमें मुअत्तल करना कांग्रेस की मजबूरी थी।

कांग्रेस तेलंगाना के ख़िलाफ़ नहीं है। हम दो तीन दिन में कांग्रेस हाईकमान से तेलंगाना पर बातचीत करते हुए फ़ैसला करने की अपील कर चुके हैं। किसी भी क़ीमत पर तेलंगाना पर कोई समझौता नहीं किया जाएगा।

TOPPOPULARRECENT