Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना पर बहुत जल्द बाक़ायदा मुशावरत का आग़ाज़

तेलंगाना पर बहुत जल्द बाक़ायदा मुशावरत का आग़ाज़

हैदराबाद।०२अक्टूबर (सियासत न्यूज़) सदर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के चन्द्र शेखर राव‌ ने तेलंगाना मार्च की कामयाबी और मार्च के दौरान पेश आए वाक़ियात पर हैदराबाद में पार्टी क़ाइदीन से बातचीत की है। उन्हों ने नई दिल्ली से आज सुबह ह

हैदराबाद।०२अक्टूबर (सियासत न्यूज़) सदर तेलंगाना राष़्ट्रा समीती के चन्द्र शेखर राव‌ ने तेलंगाना मार्च की कामयाबी और मार्च के दौरान पेश आए वाक़ियात पर हैदराबाद में पार्टी क़ाइदीन से बातचीत की है। उन्हों ने नई दिल्ली से आज सुबह हैदराबाद में मुख़्तलिफ़ सीनीयर क़ाइदीन से फ़ोन पर रब्त क़ायम किया और सूरत-ए-हाल का जायज़ा लिया।

अलैहदा तेलंगाना मसला पर मर्कज़ी क़ियादत से मुज़ाकरात केलिए चन्द्र शेखर राव‌ 5 सितंबर से नई दिल्ली में क़ियाम पज़ीर हैं और गुज़श्ता 25 दिन के दौरान उन्हों ने कांग्रेस के आला क़ाइदीन ग़ुलाम नबी आज़ाद, वायलार रवी और ऑस्कर फ़र्नांडीज़ से मुलाक़ात की।

टी आर इसके क़रीबी ज़राए ने बताया कि चन्द्र शेखर राव‌ ने तेलंगाना मार्च के दौरान पेश आए वाक़ियात पर अफ़सोस का इज़हार किया और इस के लिए हुकूमत और पुलिस को ज़िम्मेदार क़रार दिया। के सी आर का कहना था कि हुकूमत ने जब मार्च की इजाज़त दे दी थी तो फिर इस ने पुलिस के ज़रीया रुकावटें क्यों खड़ी कीं। एहितजाजियों पर लाठी चार्ज , आँसू ग़ियास का इस्तिमाल और रबर बलटस के इस्तिमाल की भी उन्हों ने मुज़म्मत की।

बताया जाता है कि के सी आर ने अरकान असम्बली को मश्वरा दिया कि वो पुलिस की कार्रवाई में ज़ख़मी पार्टी कारकुनों की इयादत करें और उन की हत्तलमक़दूर मदद करें।

उन्हों ने तलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी की जानिब से तए किए जाने वाले एहितजाजी प्रोग्रामों में हिस्सा लेने की भी हिदायत दी ताकि ये तास्सुर पैदा ना हो कि टी आर ऐस और जय ए सी में दूरियां पैदा होचुकी हैं। बताया जाता है कि चन्द्र शेखर राॶ कल रात देर गए तक भी पार्टी क़ाइदीन से रब्त में थे और उन्हों ने मार्च के इख़तताम पर इतमीनान की सांस ली और पार्टी कारकुनों की वापसी के इंतिज़ामात की हिदायत दी।

के सी आर ने पार्टी क़ाइदीन को बताया कि तेलंगाना मार्च के बाद नई दिल्ली में कांग्रेस क़ियादत के हिट धर्मी के रवैय्या में नरमी पैदा हुई है और इस बात का इमकान है कि तलंगाना के मसला पर जल्द ही बाक़ायदा मुशावरत का आग़ाज़ होगा।

बताया जाता है कि मार्च के दौरान भी चन्द्र शेखर राव‌ ने ग़ुलाम नबी आज़ाद और वायलार रवी से फ़ोन पर रब्त पैदा करते हुए संगीन सूरत-ए-हाल से वाक़िफ़ करवाया। उन्हों ने कहा कि तेलंगाना पर फ़ैसले में ताख़ीर की सूरत में सूरत-ए-हाल और भी संगीन हो सकती है।

TOPPOPULARRECENT