Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना पर मुज़ाकरात (बात चीत)जारी फैसला नहीं हुआ

तेलंगाना पर मुज़ाकरात (बात चीत)जारी फैसला नहीं हुआ

मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला (ग्रह मंत्री) सुशील कुमार शिन्दे ने कहा कि तेलंगाना पर मुज़ाकेरात जारी हैं, मगर अब तक क़तई फ़ैसला नहीं हो सका। कुल जमाती इजलास तलब करने के ताल्लुक़ से सदर तेलगूदेशम ने जो मकतूब(खत) रवाना किया है, वो इस से लाइल

मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला (ग्रह मंत्री) सुशील कुमार शिन्दे ने कहा कि तेलंगाना पर मुज़ाकेरात जारी हैं, मगर अब तक क़तई फ़ैसला नहीं हो सका। कुल जमाती इजलास तलब करने के ताल्लुक़ से सदर तेलगूदेशम ने जो मकतूब(खत) रवाना किया है, वो इस से लाइलम हैं।

टी आर एस के इलावा तेलंगाना सयासी ज्वाइंट एक्शन‌ कमेटी और दीगर तंज़ीमों ने अलहदा तेलंगाना तहरीक में शिद्दत पैदा कर दी है। यौमे तासीस आंधरा प्रदेश के मौक़ा पर इलाक़ा तेलंगाना में यौम दग़ा मनाते हुए अज़ला तेलंगाना में स्याह पर्चम लहराए गए।

हैदराबाद का दौरा करने वाले मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला (ग्रह मंत्री) ने कहा कि तेलंगाना मसअले पर जो भी तजावीज़ और मश्वरे हासिल होंगे, उन पर ग़ौर किया जाएगा।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना मसला हल करने के लिए मर्कज़ी हुकूमत संजीदगी से ग़ौर कर रही है, जब तक कोई फ़ैसला नहीं होजाता उस वक़्त तक दोनों इलाक़ों के अवाम को सब्र-ओ-तहम्मुल का मुज़ाहरा करना चाहीए।

प्रैस कान्फ़्रैंस से क़बल चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने नेशनल पुलिस अकैडमी पहुंच कर मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला (ग्रह मंत्री) से मुलाक़ात की और रियासत के ला ऐंड आर्डर के इलावा दीगर मसाइल पर उन से बातचीत की।

TOPPOPULARRECENT