Thursday , September 21 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना पर रक़ूमात की इजराई में मर्कज़ कि नाइंसाफी

तेलंगाना पर रक़ूमात की इजराई में मर्कज़ कि नाइंसाफी

हैदराबाद 30 अगस्त: ई राजिंदर ने मर्कज़ी हुकूमत पर तेलंगाना को रक़ूमात की इजराई में ताख़ीर इख़तियार करने का इल्ज़ाम आइद किया और वक़्त आने पर मर्कज़ के ख़िलाफ़ सख़्त इक़दाम का इंतिबाह दिया।

आला ओहदेदारान महिकमा फाइनैंस के साथ मुनाक़िदा जायज़ा  मीटिंग  के बाद मीडीया से बात करते हुए वज़ीर फाइनैंस ने कहा कि रियासत को दरपेश बाज़ माली मसाइल की यकसूई के लिए हुकूमत तेलंगाना मर्कज़ से अपनी जद्द-ओ-जहद रखेगी।

उन्होंने कहा कि रियासत तेलंगाना में हुकूमत रैगूलर सरकारी मुलाज़िमीन के ख़ुतूत पर आउटसोर्सिंग , कॉन्ट्रैक्ट, आँगनवाड़ी , दोपहर के खाने की स्कीम से वाबस्ता वर्कर्स और होम गार्डस को हर माह तनख़्वाह मुक़र्ररा वक़्त पर देने के इक़दामात कर रही है।

उन्होंने तेलंगाना हुकूमत की तशकील के बाद चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव‌ ने क‌इ मर्तबा हुक्काम को हिदायत दी थी के कम तनख़्वाह याब मुलाज़िमीन को तनख़्वाहें जारी की जाएं। उन्होंने कहा कि आउटसोर्सिंग मुलाज़िमीन की तनख़्वाहों के लिए बजट में 435 करोड़ रुपये मुख़तस कर के चार माह के दौरान 217 करोड़ रुपये। आँगनवाड़ी वर्कर्स के लिए 356 करोड़ में मुख़तस कर के 178 करोड़ रुपये होम गार्डस के लिए जुमला 200 करोड़ रुपये मुख़तस कर के 101 , 107 करोड़ रुपये जारी करदिए गए।

पेंशन के लिए 3866 करोड़ रुपये मुख़तस करके 2306 करोड़ रुपये सब्सीडी के लिए 695 करोड़ रूपियों के मिनजुमला 168 करोड़ रुपये जारी किए गए। राजिंदर ने कहा कि कम शरह सूद पर क़र्ज़ देने की सूरत में ही वर्ल्ड बैंक से हुकूमत तेलंगाना क़र्ज़ हासिल करेगी।

TOPPOPULARRECENT