Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना मुलाज़मीन 100 दिन की हड़ताल के लिए तय्यार

तेलंगाना मुलाज़मीन 100 दिन की हड़ताल के लिए तय्यार

हैदराबाद 25 जनवरी (सियासत न्यूज़ ) तेलंगाना इम्पलाइज़ जवाइंट ऐक्शण कमेटी के सदर स्वामी गौड़ ने कहा कि अलहदा तेलंगाना के हुसूल केलिए तेलंगाना मुलाज़मीन मुसलसल 100 दिन तक हड़ताल केलिए तैय्यार हैं । अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते

हैदराबाद 25 जनवरी (सियासत न्यूज़ ) तेलंगाना इम्पलाइज़ जवाइंट ऐक्शण कमेटी के सदर स्वामी गौड़ ने कहा कि अलहदा तेलंगाना के हुसूल केलिए तेलंगाना मुलाज़मीन मुसलसल 100 दिन तक हड़ताल केलिए तैय्यार हैं । अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए स्वामी गौड़ ने कहा कि मुख़ालिफ़ तेलंगाना गोशों से ये गलतफहमियां पैदा की जा रही है कि सरकारी मुलाज़मीन एहतिजाज से दूर होचुके हैं ।

उन्हों ने कहा कि तेलंगाना इम्पलाइज़ हर वक़त एहतिजाज केलिए तैय्यार हैं और उन्हें पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी के इशारे का इंतिज़ार हैं । उन्हों ने बताया कि गुज़शता दिनों हैदराबाद के दौरा के मौक़ा पर ग़ुलाम नबी आज़ाद ने इन जी औज़ क़ाइदीन को यक़ीन दिलाया कि उत्तरप्रदेश असम्बली इंतिख़ाबात के बाद अलहदा तेलंगाना मसला पर मर्कज़ी हुकूमत कोई फ़ैसला करेगी ।

तेलंगाना क़ाइदीन ग़ुलाम नबी आज़ाद पर वाज़ेह करदिया था कि फ़ैसला में ताख़ीर की सूरत में तेलंगाना मुलाज़मीन दुबारा एहतिजाज का आग़ाज़ करसकते हैं । उन्हों ने कहा कि रियास्ती हुकूमत ने आम हड़ताल के ख़ातमा के मौक़ा पर तेलंगाना एन जी औज़ के साथ जो मुआहिदा किया था इस पर आज तक अमल नहीं किया गया ।

मुआहिदा पर अमल ना किए जाने से सरकारी मुलाज़मीन कई मुश्किलात से दो-चार हैं । 42 दिन की हड़ताल की तनख़्वाह ताहाल अदा नहीं की गई । उन्हों ने कहा कि सरकारी मुलाज़मीन के साथ हुकूमत हरा सानी का मुआमला कररही है । जिस के ख़िलाफ़ 31 जनवरी को ज़िला कलक्टरस पर धरना मुनज़्ज़म किया जाएगा ।

स्वामी गौड़ ने मर्कज़ी हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो तेलंगाना के हक़ में जब कोई फ़ैसला करे और पार्लीमैंट के बजट सैशन में तेलंगाना बिल पेश किया जाय । स्वामी गौड़ ने धमकी दी कि तेलंगाना फ़ैसला में ताख़ीर की सूरत में एजीटशन में शिद्दत पैदा की जाएगी और सरकारी मुलाज़मीन किसी भी क़ुर्बानी केलिए तैय्यार हैं ।

TOPPOPULARRECENT