Wednesday , October 18 2017
Home / Khaas Khabar / तेलंगाना में अक़लियतों के लिए ओवरसीज़ एजूकेशन स्कालरशिप

तेलंगाना में अक़लियतों के लिए ओवरसीज़ एजूकेशन स्कालरशिप

हैदराबाद 14 अगस्त:हुकूमत तेलंगाना की ओवरसीज़ एजूकेशन स्कालरशिप स्कीम के तहत 280 अक़लियती तलबा का इंतेख़ाब अमल में आया है।

इस स्कीम के तहत हुकूमत तेलंगाना इन तलबा को फी कस 10 लाख रुपये स्कालरशिप फ़राहम करेगी। इस स्कीम में रोज़नामा सियासत और एडीटर सियासत ज़ाहिद अली ख़ां की कोशिशों का बड़ा दख़ल रहा है। ये स्कीम इब्तिदा में सिर्फ एससी एसटी तलबा के लिए थे और एससी एसटी तलबा को बैरूनी जमिआत में तालीम हासिल करने के लिए स्कालरशिप दी जाती थी।

एडीटर सियासत ज़ाहिद अली ख़ां ने इस सिलसिले में चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ से नुमाइंदगी की थी। ज़ाहिद अली ख़ां की नुमाइंदगी पर चीफ़ मिनिस्टर ने बेहतर रद्द-ए-अमल का इज़हार किया था और फिर हुकूमत तेलंगाना ने इस स्कीम का बाज़ाबता एलान किया।

हुकूमत की तरफ से स्कीम के एलान के बाद भी इदारा सियासत की तरफ से इस सिलसिले में सरगर्म रोल अदा किया गया। रोज़नामा सियासत की हेल्प् लाईन से इस स्कीम के सिलसिले में 190 से ज़ाइद दरख़ास्तें दाख़िल की गई थीं जिनमें 130 से ज़ाइद तलबा का स्कालरशिप के लिए इंतेख़ाब अमल में आया।

रोज़नामा सियासत ने हुकूमत की तरफ से स्कीम के एलान के बाद एक सेमीनार मुनाक़िद करते हुए अक़लियती तलबा-ओ-तालिबात में इस ताल्लुक़ से शऊर बेदार क्या।

इस सेमीनार में सैंकड़ों अक़लियती तलबा ने शिरकत करते हुए मुफ़ीद मश्वरों और बेहतर रहनुमाई से इस्तेफ़ादा किया। शऊर बेदार करने के अलावा इदारा सियासत की तरफ से तलबा के दस्तावेज़ात को हुकूमत की शराइत के मुताबिक़ जांचने और फिर ऑनलाईन दरख़ास्तों के इदख़ाल के लिए भी इक़दामात किए थे।

रोज़नामा सियासत के काउंटर से 190 से ज़ाइद तलबा ने अपनी दरख़ास्तें ओवरसीज़ एजूकेशन स्कालरशिप के लिए पेश की थीं। रियासती हुकूमत की मुक़र्रर करदा कमेटी ने बाद तन्क़ीह दस्तावेज़ात इस स्कीम के इस्तेफ़ादा कुनुन्दगान का इंतेख़ाब कर लिया है और उनमें रोज़नामा सियासत के काउंटर से दरख़ास्तें दाख़िल करने वाले 130 से ज़ाइद तलबा शामिल हैं।

इन तलबा को बैरूनी ममालिक में तालीम हासिल करने के लिए हुकूमत तेलंगाना की स्कालरशिप हासिल होगी।
सियासत की हेल्प् लाईन से दरख़ास्तें दाख़िल करने वाले बाज़ तलबा एसे भी हैं जिनकी दरख़ास्तों को बाज़ वजूहात की बिना पर इलतिवा में रखा गया है और उन पर दूसरे मरहले में ग़ौर होगा।

जिन तलबा का इस स्कीम के लिए इंतेख़ाब अमल में आचुका है उन्हें बैरूनी यूनीवर्सिटी में दाख़िले की तकमील के बाद बैरूनी सफ़र के टिकट की कापी वीज़ा की कापी दाख़िला कार्ड वग़ैरा मुताल्लिक़ा महिकमा की वैब साईट पर अपलोड करनी होगी जिसके बाद उन्हें स्कालरशिप की रक़म जारी की जाएगी।

TOPPOPULARRECENT