Monday , August 21 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना में अनक़रीब नई मेडिकल पालिसी का एलान

तेलंगाना में अनक़रीब नई मेडिकल पालिसी का एलान

हैदराबाद 12 अक्टूबर: वज़ीर-ए-सेहत डाक्टर के लकशमा रेड्डी ने बताया कि रियासत के लिए अनक़रीब एक नई मेडिकल पालिसी का एलान किया जाएगा।

हुकूमत तेलंगाना देही इलाक़ों में ग़रीब अवाम को बेहतर तिब्बी सहूलतें फ़राहम करने का मन्सूबा रखती है। अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए वज़ीर-ए-सेहत ने कहा कि रियासती हुकूमत ने पहले ही एक काबीनी सब कमेटी तशकील दी है जो नई मेडिकल पालिसी वज़ा करेगी।

उन्होंने कहा कि इस पालिसी का मक़सद ग़रीबों की तिब्बी निगहदाशत को यक़ीनी बनाया जा सके। वज़ीर-ए-सेहत ने कहा कि इस कमेटी की क़ियादत वो ख़ुद कर रहे हैं जिसमें पंचायत राज के वज़ीर के तारिक रामा राव‌ और आर ऐंड बी वज़ीर टी नागेश्वर राव‌ अरकान हैं।

उन्होंने कहा कि इस कमेटी के दो तीन मीटिंग मुनाक़िद किए जाऐंगे, उसके बाद रियासती हुकूमत को रिपोर्ट पेश की जाएगी। हर मंडल हेडक्वार्टर्स में 30 बिस्तरों वाला दवाख़ाना क़ायम करने की तजवीज़ है। हर असेंबली हलक़ा में 100 बिस्तरों वाले दवाखाने के क़ियाम की तजवीज़ है।

उन्होंने कहा कि हर ज़िला हेडक्वार्टर्स पर निम्स जैसे दवाख़ाना क़ायम किए जाऐंगे। लकशमा रेड्डी ने कहा कि तमाम ज़िला और एरिया हॉस्पिटल्स को आई सी यू यूनिट से आरास्ता किया जाएगा और तमाम सरकारी दवाख़ानों में मख़लवा जायदादों पर तक़र्रुत अमल में लाए जाऐंगे।

TOPPOPULARRECENT