Thursday , August 17 2017
Home / AP/Telangana / तेलंगाना में अज़हरुद्दीन पर क़िस्मत आज़माने कांग्रेस की तैयारी

तेलंगाना में अज़हरुद्दीन पर क़िस्मत आज़माने कांग्रेस की तैयारी

हैदराबाद 15 जुलाई:कांग्रेस पार्टी तेलंगाना में इक़तिदार हासिल करने के लिए हिन्दुस्तानी क्रिकेट टीम के साबिक़ कप्तान मुहम्मद अज़हरुद्दीन पर क़िस्मत आज़माने के मुआमले में संजीदगी से ग़ौर कर रही है। राहुल गांधी के सियासी मुशीर प्रशांत किशवर ने कांग्रेस की तंज़ीम जदीद के मौके पर मुहम्मद अज़हरुद्दीन को तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस कमेटी का सरबराह बनाने का पार्टी हाईकमान को मश्वरह दिया है। मुहम्मद अज़हरुद्दीन ने पार्टी हाईकमान के हर फ़ैसले को क़बूल करने का इरादा ज़ाहिर किया है।

क़ौमी सतह पर कांग्रेस पार्टी में तंज़ीम जदीद की तैयारीयां चल रही हैं। कांग्रेस के नायब सदर राहुल गांधी के सियासी मुशीर प्रशांत किशवर के मश्वरे पर राज बब्बर को उत्तरप्रदेश कांग्रेस कमेटी का सदर नामज़द किया गया है। बावसूक़ ज़राए से पता चला है कि कांग्रेस पार्टी मुल्क की जिन रियासतों में इक़तिदार से महरूम हुई है इन रियासतों में दुबारा इक़तिदार हासिल करने के लिए अभी से हिक्मत-ए-अमली तैयार कर रही है। बावसूक़ ज़राए से पता चला है कि तेलंगाना में आम इंतेख़ाबात में टीआरएस और मजलिस का मुक़ाबला करने के लिए तमाम मज़ाहिब और तबक़ात के लिए काबिल-ए-क़बूल और पुरकशश शख़्सियत रखने वाले चेहरे को मंज़र-ए-आम पर लाने की तैयारी कर रही है। तेलंगाना के अवामी मक़बूल और ग्लैमर शख़्सियतों और क़ाइदीन के नाम दिल्ली पहूंच चुके हैं।

इन शख़्सियतों की ख़िदमात, कारकर्दगी और मक़बूलियत की बुनियाद पर फ़हरिस्त तैयार की गई है। फ़हरिस्त में मुस्लिम चेहरों में मुहम्मद अज़हरुद्दीन, क़ाइद अप्पोज़ीशन तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल मुहम्मद अली शब्बीर, आला तबक़ात में साबिक़ वज़ीर डीके अरूना, फ़िल्म स्टार से सियासतदां बन जाने वाली साबिक़ रुकने पार्लियामेंट विजय शांति, एससी तबक़ात में वर्किंग प्रेसीडेंट तेलंगाना प्रदेश कांग्रेस कमेटी मल्लू भट्टी विक्रमारका , साबिक़ वज़ीर जय गीता रेड्डी के अलावा रेड्डी और बीसी तबक़ात के चंद नाम फ़हरिस्त में शामिल हैं।

TOPPOPULARRECENT