Tuesday , October 17 2017
Home / AP/Telangana / तेलंगाना में आईपीएस ओहदेदार तायिनात करने का मुतालिबा

तेलंगाना में आईपीएस ओहदेदार तायिनात करने का मुतालिबा

हैदराबाद 14 फरवरी : रियासत तेलंगाना के लिए आई पी एस कैडर ओहदेदारों की तादाद में इज़ाफ़ा करने और फ़ील-फ़ौर आईपीएस ओहदेदारों को रियासत तेलंगाना में तायिनात करने का चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चन्द्रशेखर राव‌ ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला राज नाथ सिंह ने मुतालिबा किया है। चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ जो दो दिन से दिल्ली के दौरे प्रोग्राम में रह कर क़ियाम किए हुए हैं।
ना सिर्फ वज़ीर-ए-आज़म बल्कि मर्कज़ी वुज़रा बिलख़सूस मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला से मुलाक़ात कर के रियासत में अमन-ओ-ज़बत की सूरत-ए-हाल पर तबादला-ए-ख़्याल किया।

मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला राज नाथ सिंह से मुलाक़ात करने के बाद चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्र शेखर राव के सात मौजूद एस वीनूगोपाल चारी नुमाइंदा ख़ुसूसी रियासत तेलंगाना मुतय्यना बराए दिल्ली ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला से ख़ुसूसी तौर पर तेलंगाना रियासत के लिए फ़ील-फ़ौर ज़ाइद आईपीएस ओहदेदारों को अलाट करने का मुतालिबा किया और कहा कि रियासत तेलंगाना तशकील पाने के बाद आला ओहदेदारों-ओ-दुसरे ज़मरों में पाए जानेवाले ओहदेदारों की तादाद घटती जा रही है। लिहाज़ा नए आईपीएस ओहदेदारों की रियासत तेलंगाना में ताय्युनाती अमल में लाने , नई तशकील दी गई रियासत को पेशे नज़र रखते हुए असेंबली हलक़ों की तादाद में इज़ाफ़ा करने और मुलाज़मीन की तक़सीम से मुताल्लिक़ जारी अमल को जल्द से जल्द मुकम्मिल करने और हाईकोर्ट की भी जल्द से जल्द तक़सीम-ए-अमल में लाने का मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला से चीफ़ मिनिस्टर ने अपील की।

बताया जाता है कि मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला ने के चन्द्र शेखर राव‌ की तमाम बातों की संजीदगी से समाअत की और उन तमाम मसाइल का वो ख़ुद भी तफ़सीली जायज़ा लेते हुए तमाम मसाइल की आजलाना यकसूई करने के लिए इक़दामात करने का यकीन् दिया।

TOPPOPULARRECENT