Thursday , October 19 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना में आज तमाम अदालतों का बाईकॉट

तेलंगाना में आज तमाम अदालतों का बाईकॉट

हैदरबाद ।१६ दिसम्बर (सियासत न्यूज़) तलंगाना ऐडवोकेटस जवाइंट ऐक्शण कमेटी ने हुकूमत की जानिब से जारी करदा मुतनाज़ा जी ओ नंबर (2348) के ख़िलाफ़ 17 डसमबर को इलाक़ा तलंगाना के तमाम कोर्टस (अदालतों) का बाईकॉट करने और रियास्ती हाइकोर्टता मदी

हैदरबाद ।१६ दिसम्बर (सियासत न्यूज़) तलंगाना ऐडवोकेटस जवाइंट ऐक्शण कमेटी ने हुकूमत की जानिब से जारी करदा मुतनाज़ा जी ओ नंबर (2348) के ख़िलाफ़ 17 डसमबर को इलाक़ा तलंगाना के तमाम कोर्टस (अदालतों) का बाईकॉट करने और रियास्ती हाइकोर्टता मदीना चौराहा तक एक ज़बरदस्त एहितजाजी रैली मुनज़्ज़म करने का फ़ैसला किया और इलाक़ा तलंगाना के तमाम वुकला से अदालतों के बाईकॉट प्रोग्राम को कामयाब बनाने और मुनज़्ज़म की जाने वाली रियास्ती हाइकोर्टता मदीना सर्किल रैली में कसीर तादाद में हिस्सा लेने की ऐडवोकेटस से पर ज़ोर अपील की और जी ओ नंबर 2348 से दसतबरदारी इख़तियार कर लेने तक ऐडवोकेटस के एहतिजाज को जारी रखने का सख़्त इंतिबाह दिया।

आज यहां अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए मिस्टर ऐम राजिंदर रेड्डी कन्वीनर तलंगाना ऐडवोकेटस जवाइंट ऐक्शण कमेटी ने इस बात का इन्किशाफ़ किया और बताया कि अगर रियास्ती हुकूमत मज़कूरा (कहा हुआ)जी ओ से दसतबरदारी इख़तियार ना करने की सूरत में तेलंगाना ऐडवोकेटस जवाइंट ऐक्शण कमेटी की अपील पर तमाम ऐडवोकेटस इलाक़ा तलंगाना दिल्ली का रुख़ करेंगे और कल जमाती इजलास के मुक़ाम पर 28 डसमबर को पहूंच कर अलहदा रियासत तलंगाना के लिए मर्कज़ी हुकूमत पर दबाव‌ डालने के लिए इक़दामात किए जाएंगी।

उन्हों ने मज़कूरा जी ओ की इजराई की सख़्त मुज़म्मत करते हुए कहा कि ये जी ओ दरहक़ीक़त 24 ऐडवोकेटस के ख़िलाफ़ रियास्ती हाइकोर्ट में गुज़शता अर्सा के दौरान पेश आए एक गड़बड़ के वाक़िया में मुबय्यना तौर पर मुलव्वस रहने के इल्ज़ाम पर मुक़द्दमा दर्ज करने की इजाज़त देते हुए जारी किया गया।

उन्हों ने कहा कि जारीया साल 18 डसमबर को हुकूमत और जवाइंट ऐक्शण कमेटी के माबैन हुकूमत की जानिब से तशकील दी गई का बीनी ज़ेली कमेटी की मौजूदगी में मुआहिदा तए पाया था। मिस्टर राजिंदर रेड्डी ने हुकूमत को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि रियास्ती हुकूमत का बीनी वुज़रा और आला ओहदेदारों को जोकि कई एक मुबय्यना बे क़ाईदगियों के वाक़ियात में मुलव्वस हैं, उन्हें बचाने की कोशिश कर रही है।

इन बे क़ाईदगियों के बाइस हज़ारों करोड़ रूपियों का हुकूमत को ज़बरदस्त नुक़्सान हुआ है, लेकिन इस के बरख़िलाफ़ ऐसे ऐडवोकेटस जो कि अपने हक़ीक़ी मुफ़ाद पर मबनी अलहदा(अलग‌) रियासत तलंगाना की तशकील के मुतालिबा पर अपनी जद्द-ओ-जहद कर रहे हैं, उन्हें हुकूमत बड़े पैमाने पर हिरासाँ कर रही है।

इसी दौरान मिस्टर सहोदर रेड्डी रुकन ऐडवोकेटस बार कौंसल ने कहा कि तलंगाना इलाक़ा के ऐडवोकेटस मज़कूरा मुतनाज़ा जी ओ की कापीयां फाड़ कर फैंकींगे और रियास्ती हुकूमत का अलामती पुतला भी तमाम कोर्टस के रूबरू नज़र-ए-आतिश करेंगी। उन्हों ने 28 डसमबर को दिल्ली में मुनाक़िद होने वाले कल जमाती इजलास से क़ब्ल अलहदा रियासत तलंगाना के मुतालिबा पर अपने हक़ीक़ी मौक़िफ़ से वाक़िफ़ करने या ऐलान करने का कांग्रेस पार्टी, तलगोदीशम पार्टी और वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी से परज़ोर मुतालिबा
(मांग‌)किया।

TOPPOPULARRECENT