Monday , September 25 2017
Home / AP/Telangana / तेलंगाना में आला और स्कूली तालीम को तबाह किया जा रहा है:कृष्णाया

तेलंगाना में आला और स्कूली तालीम को तबाह किया जा रहा है:कृष्णाया

हैदराबाद 13 मार्च : गवर्नर रियासत तेलंगाना ई एस एल नरसिम्हन को एक वीज़न होना चाहीए था लेकिन पिछ्ले दिन तेलंगाना क़ानूनसाज़ असेंबली-ओ-कौंसिल के मीटिंग में दीए गए अपने तकरीर में रियासत की तरक़्क़ी वग़ैरा के सिलसिले में कोई नया वीज़न ही नहीं दिखाई दिया बल्कि हुकूमत तेलंगाना की तरफ से तहरीर कर के फ़राहम करदा तक़रीर को ही एवान में पढ़ कर सुनाया।

तेलंगाना क़ानूनसाज़ असेंबली में गवर्नर तकरीर पर तहरीक तशक्कुर के जारी मबाहिस में हिस्सा लेते हुए आर र कृष्णाया रुकने असेंबली ने मज़कूरा बात कही और बताया कि रियासत में शोबा आला तालीम-ओ-स्कूली तालीम को तबाह किया जा रहा है। पिछ्ले तीन साल से तेलंगाना की तारीख़ी एहमीयत की हामिल उस्मानिया यूनीवर्सिटी बलके तेलंगाना अज़ला की मुख़्तलिफ़ यूनीवर्सिटीयों में तक़रीबन तीन साल से कोई वाइस चांसलर नहीं है और हुकूमत तेलंगाना भी इस मसले पर अपनी ख़ामोशी इख़तियार की हुई है।

उन्होंने हुकूमत तेलंगाना से दरयाफ़त किया कि आया रियासत तेलंगाना में वाक़्य यूनीवर्सिटीयों के वाइस चांसलरों का तक़र्रुर करने के अलावा रियासत में असातिज़ा के तक़र्रुत अमल में लाने में क्या मसाइल दरपेश हैं।

TOPPOPULARRECENT