Monday , August 21 2017
Home / AP/Telangana / तेलंगाना में एमसेट 2016 की तारिक़ का एक दो दिन में एलान

तेलंगाना में एमसेट 2016 की तारिक़ का एक दो दिन में एलान

हैदराबाद 0 मई: तेलंगाना में एमसेट इमतेहान 2016 के ताल्लुक़ से ओलयाए तलबा के अंदेशों को ख़त्म करने की कोशिश करते हुए तेलंगाना स्टेट कौंसिल फ़ार हायर एजूकेशन के सदर नशीन पाई रेड्डी ने कहा कि एमसेट का 15 मई से पहले अमल में लाया जाएगा।

अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए पापी रेड्डी ने कहा कि एमसेट के शेडूल और इमतेहान की क़तई तारिक़ का एक दो दिन में एलान किया जाएगा। उन्होंने कहा कि रियासती हुकूमत ने फ़ैसला किया है कि एमसेट इमतेहान मुस्तक़बिल में ख़ानगी कॉलेजस और तालीमी इदारों में मुनाक़िद ना किया जाये।

उन्होंने कहा कि एमसेट 2016 सरकारी कॉलेजस और तालीमी इदारों में किया जाएगा और इस के लिए मुनासिब इंतेज़ामात किए जा रहे हैं। पापी रेड्डी ने कहा कि साबिक़ में एलान किया गया था कि ये इमतेहानात साबिक़ा मालना शेडूल के मुताबिक़ होंगे। रियासती हुकूमत नीट NEET पर सुप्रीमकोर्ट के फ़ैसले का जायज़ा ले रही है। उन्होंने कहा कि ओलयाए तलबा और सरपरस्तों को फ़िक्रमंद होने की ज़रूरत नहीं है क्युं कि एमसेट का किसी रुकावट के बग़ैर इनइक़ाद अमल में लाया जाएगा।

जो स्टूडेंट्स ख़ानगी कॉलेजस के ज़रीये इमतेहान में शिरकत कर रहे हैं उन्हें भी ऑनलाईन हाल टिक्टस जारी किए जाऐंगे। पापी रेड्डी ने बताया कि रियासती हुकूमत अब मुस्तक़बिल में ख़ानगी कॉलेजस और तालीमी इदारों में एसे इमतेहानात के लिए इमतेहानी मराकिज़ क़ायम नहीं करेगी।

TOPPOPULARRECENT