Saturday , September 23 2017
Home / AP/Telangana / तेलंगाना में गर्मी की लहर के दौरान बारिश का इमकान

तेलंगाना में गर्मी की लहर के दौरान बारिश का इमकान

हैदराबाद 06 अप्रैल: महकमा-ए-मौसीमीयत ने तेलंगाना के बाज़ मुक़ामात पर आइन्दा तीन साल के दौरान बैयकवक़त तेज़ गर्मी की और इस के साथ तूफ़ानी हवाओं के साथ बारिश-ओ-ज़ाला बारी की पेश क़यासी की है। महकमा-ए-मौसीमीयत ने आइन्दा 72 घंटों के दौरान रियासत खास्कर आदिलाबाद, करिमनगर, खम्मम, नलगेंडा, निज़ामबाद, वर्ंगल, हैदराबाद, रंगा रेड्डी में तेज़ गर्मी की लहर की वार्निंग जारी की है और कहा कि तेलंगाना के 25 फ़ीसद इलाक़ों में बैयकवक़त गर्मी की लहर और तूफ़ानी हवाओं के साथ बारिश हो सकती है।

महकमा-ए-मौसीमीयत के डायरेक्टर ने कहा कि जुनूब मग़रिबी सिम्त हवाओं के सबब दर्जा हरारत में इज़ाफे का अंदेशा है। तेलंगाना के दर्जा हरारत में अगरचे ज़्यादा इज़ाफ़ा दर्ज नहीं किया गया चंद मुक़ामात का दर्जा हरारत मामूल से ज़्यादा रहा। निज़ामबाद, मेदक और रामा गनडम गर्मतरीन मुक़ामात रहे जहां आज़म तरीन दर्जा हरारत 43 डिग्री रिकार्ड किया गया। हैदराबाद और इस के पड़ोसी इलाक़ों में दर्जा हरारत 42 डिग्री रहा।

महकमा-ए-मौसीमीयत ने पेश क़यासी की हैके हैदराबाद में मतला जुज़वी तौर पर अब्र आलूद रहेगा और तेज़ हवाओं के साथ बूँदा-बाँदी भी हो सकती है।

TOPPOPULARRECENT