Thursday , August 24 2017
Home / AP/Telangana / तेलंगाना में जुमला 27 अज़ला होंगे:मुहम्मद महमूद अली

तेलंगाना में जुमला 27 अज़ला होंगे:मुहम्मद महमूद अली

हैदराबाद 19 अगस्त: रियासत तेलंगाना में अज़ला की तादाद बढ़ाकर 27 कर देने की तजवीज़ तैयार की गई है हैदराबाद को जूं का तूं रखा जाएगा। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने ये बात बताई।

उन्होंने कहा कि नए अज़ला की तशकील के बाद उर्दू को दूसरी सरकारी ज़बान का दर्जा दिया जाएगा। निसाबी तालीम में हुज़ूर निज़ाम के दौर का अहाता किया जाएगा और साथ ही साथ वक़्फ़ जायदादों के तहफ़्फ़ुज़ के लिए ख़ुसूसी इक़दामात किए जाऐंगे। उन्होंने बताया कि 1972 में रंगारेड्डी की तशकील अमल में आई थी।

इस के बाद अलाहिदा रियासत तेलंगाना में बड़े पैमाने पर नए अज़ला तशकील दिए जा रहे हैं। चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने नए अज़ला की तशकील का जायज़ा लेने के लिए काबीनी ज़ेली कमेटी तशकील दी थी और डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली उस के सदर नशीन हैं। उन्होंने मुफ़व्विज़ा ज़िम्मेदारी को बख़ूबी निभाते हुए मुक़र्ररा मुद्दत में चीफ़ मिनिस्टर को अपनी रिपोर्ट पेश कर दी है जिस पर अवामी हलक़ों में मुहम्मद महमूद अली की सताइश की जा रही है।

रोज़नामा सियासत के नुमाइंदा ने इस सिलसिले में डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर से बातचीत की और उन्होंने बताया कि तेलंगाना के मौजूदा 10 अज़ला में 17 का इज़ाफ़ा किया जा रहा है।उन्होंने कहा कि मौजूदा अज़ला का रकबा काफ़ी वासी है जिसकी वजह से नज़म-ओ-नसक़ की ज़िम्मेदारियाँ पूरी करने और हुकूमत के कामों को अवाम की दहलीज़ तक पहुंचाने में मुश्किलात पेश आरही हैं।

उन्होंने कहा कि नए अज़ला की तशकील से नज़म-ओ-नसक़ बेहतर तौर पर चलाया जा सकेगा और अवाम की भी ख़िदमात बेहतर अंदाज़ में अंजाम दी जा सकें गी। सरकारी ओहदेदारों को अवामी मसाइल की यकसूई में आसानी होगी।

उन्होंने कहा कि नए अज़ला की तशकील में तेलंगाना के सदर मुक़ाम हैदराबाद को जूं का तूं रखा जा रहा है क्युं कि हैदराबाद एक तारीख़ी ज़िला है और इस की अपनी पहचान है।

उन्होंने कहा कि टीआरएस हुकूमत, अक़लियतों खास्कर मुसलमानों की फ़लाह-ओ-बहबूद की पाबंद है। इस पर कोई समझौता नहीं किया जाएगा। तेलंगाना में जिन 27 अज़ला की तजवीज़ है उनके नाम इस तरह हैं: आदिलाबाद, मनचरयाल, निर्मल, करीमनगर, पदापल्ली, जगतियाल, वर्ंगल, महबूबनगर, हनमकोंडा, भोपलपल्ली, मेदक, सिद्दिपेट, संगारेड्डी, निज़ामबाद, कामा रेड्डी, नलगेंडा, सूर्यपेट, यादिगिरी, महबूबनगर, नागर करनूल, वनपरती, खम्मम, कुत्तागोड़म, हैदराबाद, विकाराबाद, शम्सआबाद और मलकाजगिरी शामिल है।

TOPPOPULARRECENT