Saturday , October 21 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना में टी आर एस और सीमा आंध्र में वाई एस आर सी पी की हुकूमतें

तेलंगाना में टी आर एस और सीमा आंध्र में वाई एस आर सी पी की हुकूमतें

टी आर एस के सरब्राह के चन्द्र शेखर राव ने तेलंगाना में टी आर एस और सीमा आंध्र में वाई एस आर सी पी की हुकूमत का दावा किया है। उन्हों ने एलान किया कि मर्कज़ में एन डी ए की ताईद का सवाल ही पैदा नहीं होता।

टी आर एस के सरब्राह के चन्द्र शेखर राव ने तेलंगाना में टी आर एस और सीमा आंध्र में वाई एस आर सी पी की हुकूमत का दावा किया है। उन्हों ने एलान किया कि मर्कज़ में एन डी ए की ताईद का सवाल ही पैदा नहीं होता।

ताहम वो यू पी ए हुकूमत के क़ियाम के सिलसिले में तआवुन के लिए तैयार हैं। टी आर एस की रियास्ती आमिला का इजलास तेलंगाना भवन में मुनाक़िद हुआ जिस में पार्टी के सीनियर क़ाइदीन के इलावा लोक सभा और असेंबली के तमाम उम्मीदवारों ने शिरकत की। इजलास में इंतिख़ाबात में रायदही और नताइज के इमकानात का जायज़ा लिया गया।

इस के इलावा मुस्तक़बिल के प्लान और खासतौर पर तेलंगाना में हुकूमत साज़ी और मर्कज़ में तशकीले हुकूमत में अहम रोल पर तबादले ख़्याल किया गया। बताया जाता है कि उम्मीदवारों ने अपनी कामयाबी का यक़ीन ज़ाहिर करते हुए तेलंगाना में टी आर एस को इक़्तेदार मिलने की पेश क़्यासी की। बाद में अख़्बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए टी आर एस सरब्राह ने कहा कि नताइज के बाद तेलंगाना में टी आर एस की हुकूमत का क़ियाम यक़ीनी है और मुअल्लिक़ असेंबली के बारे में जारी पेश क्यासियां ग़लत साबित होंगी।

उन्हों ने कहा कि टी आर एस को ज़ाइद नशिस्तों पर कामयाबी हासिल होगी, 60 ता 90 नशिस्तों पर पार्टी उम्मीदवार भारी अक्सरीयत से कामयाबी हासिल करेंगे। अगर इस से ज़ाइद नशिस्तों पर पार्टी को कामयाबी मिलती है तो ये हैरानकुन होगा। उन्हों ने कहा कि दोनों शहरों हैदराबाद और सिकंदराबाद में भी टी आर एस ज़ाइद नशिस्तों पर कामयाबी हासिल करेगी।

उन्हों ने बताया कि नलगोंडा, रंगा रेड्डी, महबूबनगर अज़ला में नताइज तवक़्क़ो के मुताबिक़ होंगे। उन्हों ने सवाल किया कि पी लक्शमैया सियासत कर रहे हैं या वो जोकर का रोल अदा कर रहे हैं। नताइज से क़ब्ल ही उन के ब्यानात घटिया सियासत को साबित करते हैं।

के सी आर ने कहा कि टी आर एस हुकूमत इंतिख़ाबी मंशूर पर अमल आवरी को तर्जीह देगी और ग़ैर मौसमी बारिश के सबब किसानों को जो भारी नुक़्सानात हुए हैं उन की पाबजाई के इक़दामात किए जाएंगे। उन्हों ने कहा कि नुक़्सान का शिकार किसानों की हर मुमकिन मदद की जाएगी। उन्हों ने गवर्नर से मुतालिबा किया कि वो मुतास्सिरा अज़ला का दौरा करते हुए सूरते हाल का जायज़ा लें।

TOPPOPULARRECENT