Wednesday , October 18 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना में टी आर एस हुकूमत से अवाम को धोका, स्कीमात के ज़बानी ऐलानात

तेलंगाना में टी आर एस हुकूमत से अवाम को धोका, स्कीमात के ज़बानी ऐलानात

हैदराबाद

हैदराबाद

रियासत तेलंगाना में बरसर-ए-इक्तदार तेलंगाना राष़्ट्र समीती के ख़िलाफ़ जद्द-ओ-जहद-ओ-मुक़ाबला करना सिर्फ़ और सिर्फ़ तेलुगुदेशम पार्टी को ही मुम्किन होसकेगा। तेलुगूदेशम पार्टी के एक इजलास से ख़िताब करते हुए सीनियर क़ाइद तेलुगूदेशम पार्टी-ओ-रुकन असेम्बली मिस्टर ए रेवन्त रेड्डी ने इस बात का इद्दिआ किया और कहा कि टी आर एस तेलंगाना अवाम को सिर्फ़ धोका दे रही है और मुख़्तलिफ़ प्रोग्रामों‍-ओ‍-स्कीमात की अमल आवरी के सिलसिले में सिर्फ़ ज़बानी ऐलानात किए जा रहे हैं लेकिन अमल आवरी बराए नाम है।

मिस्टर रेवन्त रेड्डी ने सदर टी आर ऐस मिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ की ज़ेर-ए-क़ियादत रियासती हुकूमत को शदीद तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि के सी आर हर मामले में आमिरीयत-ओ-अनानीयत का मुज़ाहरा कर रहे हैं और इस तरह तेलंगाना हुकूमत और टी आर एस भी वन मैन शो होकर रह गई है।

क़ाइद तेलुगूदेशम पार्टी ने तेलंगाना हुकूमत को हदफ़-ए-मलामत बनाते हुए कहा कि चंद्रशेखर राव‌ इस दौरान अपनी हुकूमत को सिर्फ़ 11 माह की हुकूमत होने का इज़हार करके आसानी के साथ हर लिहाज़ से बचने की कोशिश कररहे हैं और बिलख़ुसूस तेलंगाना अवाम को हथेली में जन्नत दिखाने के लिए ही कोशां हैं।

इस के अलावा कोई फ़लाह-ओ-बहबूदी प्रोग्राम्स मोस्सर अंदाज़ में रूबा अमल नहीं लाए जा रहे हैं लेकिन सिर्फ़ बराए नाम हर जगह वुज़रा प्रोग्रामों में शिरकत करके स्कीमात को मुतआरिफ़ करके प्रोग्रामों की अमलावरी का सिर्फ़ ढोंग रचा रहे हैं। मिस्टर रेवन्त रेड्डी ने चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना मिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ को अपनी सख़्त तन्क़ीद का निशाना बनाया और कहा कि मिस्टर चंद्रशेखर राव‌ ने किसी आनध्राई फ़र्द के पैर में अगर कोई कांटा चुभ जाये तो मैं ख़ुद निकालूंगा कहने वाले के सी आर से दरयाफ़त किया कि आया रियासत तेलंगाना में मआशी मसाइल से दिलबर्दाशता होकर किए जाने वाले किसानों के ख़ुदकुशी वाक़ियात दिखाई नहीं दे रहे हैं।

उन्होंने मिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ की ज़ेर-ए-क़ियादत हुकूमत का मज़हका उड़ाया और कहा कि टी आर एस में 63 अरकाने असेम्बली रहने के बावजूद के सी आर तेलुगुदेशम पार्टी के साबिक़ क़ाइदीन जोकि टी आर एस में शामिल होगए हैं, इन्ही क़ाइदीन के ज़रिए अपनी हुकूमत चला रहे हैं।

क़ाइद तेलुगुदेशम पार्टी मिस्टर रेवन्त रेड्डी ने परज़ोर अलफ़ाज़ में कहा कि रियासत तलंगाना में ज़ेर-ए-इलतिवा आबपाशी पराजकटस की तकमील तलगोदीशम पार्टी के तलंगाना में बरसर-ए-इक्तदार आने पर ही मुम्किन हो सकीं गे। सीनीयर क़ाइद-ओ-साबिक़ रुकन पार्लीमान तलगोदीशम पार्टी मिस्टर आर चंद्रशेखर रेड्डी ने भी कहा कि ऐसे क़ाइदीन जो टी डी पी कारकुनों को धोका दे कर दीगर पार्टीयों में शमूलियत इख़तियार किए हुए हैं।

इन क़ाइदीन को ख़ुद तेलुगुदेशम पार्टी के कारकुन ही उन्हें बेहतर सबक़ सिखाएंगे क्योंकि तेलंगाना अवाम को हथेली में जन्नत दिखाने वाले क़ाइद-ओ-सदर टी आर एस चंद्रशेखर राव‌ की बातों में आकर कई क़ाइदीन टी आर एस में इक़्तेदार की हवस में शमूलीयत इख़तियार किए लिहाज़ा उन क़ाइदीन को ख़ुद पार्टी कारकुनान तेलुगुदेशम पार्टी मुनासिब-ए-वक़्त पर उनको मुंहतोड़ जवाब देंगे। इस इजलास से मसरस रामलो, नरसमहलो-ओ-दीगर सीनियर क़ाइदीन तेलुगुदेशम पार्टी ने भी ख़िताब किया।

TOPPOPULARRECENT