Monday , August 21 2017
Home / Featured News / तेलंगाना में ताजिर बिरादरी की हौसला-अफ़ज़ाई

तेलंगाना में ताजिर बिरादरी की हौसला-अफ़ज़ाई

हैदराबाद 02 जनवरी: चीफ़ मिनिस्टर तेलंगाना के चंद्रशेखर राव‌ ने 76 वीं नुमाइश का इफ़्तिताह अंजाम दिया। इस मौके पर उन्होंने अपने मुख़्तसर ख़िताब के दौरान रियासत के शहरीयों के अलावा कुल हिंद सनअती नुमाइश में तिजारत पहूंचने वाले ताजरीन को साल नौ की मुबारकबाद पेश करते हुए नुमाइश के ज़िम्मेदारों से नेक ख़ाहिशात का इज़हार किया।

उन्होंने कहा कि रियासत तेलंगाना में छोटे और बड़े ताजरीन और कारोबारी अफ़राद की हौसला-अफ़ज़ाई के साथ तरग़ीबात पेश की जाएँगी, ताकि रोज़गार के मवाक़े दस्तयाब हूँ और रियासत की मआशी तरक़्क़ी के लिए बेहतर हो सके। चीफ़ मिनिस्टर ने हर साल नई मसनूआत की तशहीर और कारोबार में इज़ाफे को ख़ुश आइंद क़रार दिया और इस ख़सूस में सनअती नुमाइश के रोल की सताइश की। रियासती वज़ीर फाइनैंस अटाला राजिंदर की ज़ेरे सदारत मुनाक़िदा तक़रीब में अनील स्वरूप मिश्रा नायब सदर नुमाइश सोसाइटी, आदित्य मारगम जवाइंट सेक्रेटरी नुमाइश सोसाइटी के अलावा दुसरे ज़िम्मेदारान सोसाइटी-ओ-मोअज़्ज़िज़ीन शहर मौजूद थे।

चंद्रशेखर राव‌ ने मुख़्तसर वक़्त के लिए तक़रीब में शिरकत की इन के हमराह रियासती वुज़रा एन नरसिम्हा रेड्डी, टी श्रीनिवास यादव, पदमा राव‌ के इलावा दुसरे मौजूद थे।

चीफ़ मिनिस्टर के इफ़्तिताही ख़िताब के बाद मिस्टर ई राजिंदर ने सदारती ख़िताब के दौरान बताया कि महिकमा माल के ओहदेदार रुख़स्त पर होने के बाइस नुमाइश सोसाइटी को अराज़ी की हवालगी का एलान नहीं किया गया। उन्होंने बताया कि कुल हिंद सनअती नुमाइश वाहिद ऐसी जगह है जहां नुमाइश के ज़रीये होने वाली आमदनी को फ़लाही-ओ-तालीमी कामों पर ख़र्च किया जा रहा है।

TOPPOPULARRECENT