Friday , September 22 2017
Home / AP/Telangana / तेलंगाना में दो दिन के दौरान बारिश का इमकान

तेलंगाना में दो दिन के दौरान बारिश का इमकान

हैदराबाद 10 मई:तेलंगाना में इस साल मौसिम-ए-गर्मा के आग़ाज़ के बाद से ताहाल 260 लोग् तेज़ गर्मी की लहर और लू लगने के मुख़्तलिफ़ वाक़ियात में फ़ौत हो गए जबकि रियासत में बिशमोल दारुल हुकूमत दुसरे कई इलाक़ों में पिछ्ले चंद दिन से ग़ैर मौसमी बारिश का सिलसिला जारी है।

तेलंगाना के डीज़ासटर मैनेजमेंट डिपार्टमेंट के एक ओहदेदार ने कहा कि तेलंगाना मनी रवां मौसिम-ए-गर्मा के दौरान लू लगने से 7 मई तक फ़ौत होने की कोई इत्तेला मौसूल नहीं हुई। लू लगने से नलगोंडा में सबसे ज़्यादा 80 लोग फ़ौत हो गए हैं। हैदराबाद और तेलंगाना के दुसरे कई हिस्सों में पिछ्ले चंद दिन से तूफ़ानी हवाओं गरज चमक के साथ ग़ैर मौसमी बारिश का सिलसिला जारी है जिसके दर्जा हरारत में काबिले लिहाज़ कमी हुई है।

तूफ़ानी हवाओं के साथ बारिश के नतीजे में कई मुक़ामात पर दरख़्तें जड़ से उखड़ गए हैं। मुख़्तलिफ़ फसलों को नुक़्सान पहुंचने की शिकायात भी मौसूल हुई हैं। हिन्दुस्तानी महकमा-ए-मौसीमीयत ने तेलंगाना में आइन्दा दो दिन के दौरान तेज़ हवाओं और ज़ाला बारी के साथ कई मुक़ामात पर बारिश की पेश क़यासी की है।

ज़राए ने कहा कि हैदराबाद के अलावा अज़ला आदिलाबाद खम्मम करीमनगर महबूबनगर मेदक नलगोंडा निज़ामबाद रंगारेड्डी और वर्ंगल में मंगल और चहारशंबे को बारिश हो सकती है।

TOPPOPULARRECENT