Monday , October 23 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना में नेक्सलाईटस सरगर्मीयों के अंदेशे मुस्तर्द

तेलंगाना में नेक्सलाईटस सरगर्मीयों के अंदेशे मुस्तर्द

तेलंगाना के वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी ने मुल्क की इस नई रियासत (तेलंगाना) में नेक्सलाईटों की मौजूदगी के अंदेशों को मुस्तर्द कर दिया।

तेलंगाना के वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी ने मुल्क की इस नई रियासत (तेलंगाना) में नेक्सलाईटों की मौजूदगी के अंदेशों को मुस्तर्द कर दिया।

नरसिम्हा रेड्डी ने यहां हकीमपेट में वाक़्ये नेशनल इंडस्ट्रीयल सेक्युरिटी एकेडेमी (नीसा) में सनअती सेक्युरिटी फ़ोर्सस (सी आई एस एफ़) के सब इन्सपेक्टरस/ एग्जीक्यूटिव के 12 वीं बयाचि की परेड की सलामी लेने के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए कहा कि (तेलंगाना में) माओ नवाज़ सरगर्मीयां नहीं हैं।

यहां हमारे पास पुरअमन माहौल है। पड़ोसी रियासत छत्तीसगढ़ में पीर को नेक्सलाईट हमले में सी आर पी एफ़ के 14अहलकारों की हलाकतों के तनाज़ुर में इस रियासत (तेलंगाना) में नेक्सलाईट हमले के अंदेशों के बारे में मर्कज़ी हुकूमत की तरफ़ से वाज़िह तौर पर ख़बरदार किए जाने के बारे में एक सवाल पर नरसिम्हा रेड्डी ने जवाब दिया कि नेक्सलाईट के बारे में नहीं बल्कि दहश्तगर्दी से मुताल्लिक़ इत्तेलाआत पर रियासतों को मर्कज़ की तरफ़ से अक्सर बाज़ाबता पियामात इंतिबाह मौसूल हुआ करते हैं।

तेलंगाना के वज़ीर-ए-दाख़िला ने कहा कि इंफ्रास्ट्रक्चर और सड़कों की तामीर, आबी ज़ख़ाइर की मरम्मत वबहाली, जिस्मानी माज़ूरिन, उम्र रसीदा शहरीयों के वज़ाइफ़ में इज़ाफ़ा और बे ज़मीन अफ़राद में आराज़ीयात की तक़सीम के ज़रीये हम पहले ही से माओ नवाज़ों के मुतालिबात की तकमील कररहे हैं।

उन्होंने कहा कि आंध्र प्रदेश की तक़सीम से पहले हैदराबाद में सुकूनत पज़ीर आंध्रई अवाम के तहफ़्फ़ुज़-ओ-सलामती के बारे में अंदेशे ज़ाहिर किए जाते थे लेकिन अलाहिदा रियासत तेलंगाना के क़ियाम के छः माह गुज़र जाने के बावजूद ताहाल एसा कोई भी वाक़िया पेश नहीं आया।

तेलंगाना के वज़ीर-ए-दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी ने सी आई एस एफ़ के तारीख़ी उल-तहसील 12 वीं बयाचि को सब इन्सपेक्टरस/ एग्जीक्यूटिव के परेड की सलामी लेने के बाद अपने ख़िताब में नए आफ़िसरान पर ज़ोर दिया कि वो दहश्तगर्दी और तख़रीबकारी के नए स्क़साम के लाहक़ नए चैलेंजों से मूसिर अंदाज़ में निमटने के लिए ख़ुद को तैयार रखें।

नरसिम्हा रेड्डी ने सेक्युरिटी के बदलते तनाज़ुर में सेंट्रल इंडस्ट्रीयल सेक्युरिटी फोर्सेस के बढ़ते हुए रोल को उजागर किया और कहा कि बिलख़सूस वि आई पी सेक्युरिटी, डीज़ासटर मेनेजमेट, सरकारी इमारतों के तहफ़्फ़ुज़ और हवा बाज़ी के तहफ़्फ़ुज़ और हवाबाज़ी के शोबे में सलामती जैसे उमूर् में सी आई एस एफ़ को अहम मुक़ाम हासिल है। क़ौमी सनअत सलामती एकेडेमी (नीसा)के डायरेक्टर अनील कुमार ने इस मौके पर मुख़ातिब किया।116 सब इन्सपेक्टरस/ एग्जीक्यूटिव बुनियादी तर्बीयत की तकमील के बाद इस एकेडेमी से फ़ारिगुत्तहसील हुए हैं।

TOPPOPULARRECENT