Friday , October 20 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना में बर्क़ी बोहरान से निमटने के लिए मर्कज़ का तआवुन

तेलंगाना में बर्क़ी बोहरान से निमटने के लिए मर्कज़ का तआवुन

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव ने नई दिल्ली में मुख़्तलिफ़ अहम शख़्सियतों के साथ मुलाक़ात के ज़रीये मसरूफ़ तरीन गुज़ारा।

चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव ने नई दिल्ली में मुख़्तलिफ़ अहम शख़्सियतों के साथ मुलाक़ात के ज़रीये मसरूफ़ तरीन गुज़ारा।

उन्होंने सदर जमहूरीया परनब मुख‌र्जी , वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी और बाज़ मर्कज़ी वुज़रा से मुलाक़ात की और तेलंगाना को दर पेश मसाइल से वाक़िफ़ किराया।

पार्टी अरकाने पार्लियामेंट के साथ वज़ीर-ए-आज़म परनब मुख‌र्जी से के सी आर की मुलाक़ात के दौरान तक़रीबन 21 मसाइल पर बातचीत की गई। चीफ़ मिनिस्टर ने तेलंगाना की तरक़्क़ी के लिए मर्कज़ से तआवुन की ख़ाहिश की और उन शोबों की निशानदेही की जिस में मर्कज़ का तआवुन नागुज़ीर है।

चीफ़ मिनिस्टर ने आंध्र प्रदेश तंज़ीम जदीद बिल 2014 के मुताबिक़ तेलंगाना को दी जाने वाली टैक्स रियायत, तेलंगाना में 4000 मैगावाट सलाहीयत वाले बर्क़ी प्लांट का क़ियाम ,बर्क़ी की तैयारी के लिए दरकार कोइले की मंज़ूरी, महबूबनगर में 1000 मैगावाट सलाहीयत वाले सोलार पार्क के क़ियाम , ऑल इंडिया सरविसस के ओहदेदारों की तक़सीम और दुसरे मसाइल पर वज़ीर-ए-आज़म से बातचीत की।

बताया जाता हैके उन्होंने वज़ीर-ए-आज़म को मुख़्तलिफ़ उमूर पर तफ़सीली नोट हवाला किया और तेलंगाना की तरक़्क़ी में मर्कज़ के तआवुन की अपील की। बताया जाता हैके आंध्र प्रदेश तंज़ीम जदीद बिल के बरख़िलाफ़ गवर्नर को ज़ाइद इख़्तयारात और खम्मम के 7 मंडलों के आंध्र प्रदेश में इंज़िमाम जैसे मसाइल पर भी वज़ीर-ए-आज़म की तवज्जा मबज़ूल करवाई गई।

चीफ़ मिनिस्टर के हमराह अरकाने पार्लियामेंट डॉ केशव राव ,जितेन्द्र रेड्डी ,विनोद कुमार और बाज़ ओहदेदार मौजूद थे।वज़ीर-ए-आज़म ने तेलंगाना की तरक़्क़ी के सिलसिले में मर्कज़ से हर मुम्किन तआवुन का यकीन् दिया।

सदर जमहूरीया परनब मुख‌र्जी से मुलाक़ात के दौरान रियासत के मसाइल से वाक़िफ़ किराया गया। चीफ़ मिनिस्टर ने आइन्दा माह हैदराबाद में मुनाक़िद होने वाली मेट्रो पुलिस कांफ्रेंस में शिरकत के लिए सदर जमहूरीया को मदऊ किया।

चीफ़ मिनिस्टर चन्द्रशेखर राव ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-क़ानून रवी शंकर प्रसाद से भी मुलाक़ात की। उन्होंने दोनों रियासतों के लिए अलाहिदा हाई कोर्टस के क़ियाम की अपील की। उन्होंने रियासत से मुताल्लिक़ मुख़्तलिफ़ प्रोजेक्ट्स और उमूर के सिलसिले में मौजूद क़ानूनी तनाज़आत पर भी रवी शंकर प्रसाद से बातचीत की।

TOPPOPULARRECENT