Sunday , October 22 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना में सरमाया कारी के लिए सिंगल विंडो सिस्टम का वादा

तेलंगाना में सरमाया कारी के लिए सिंगल विंडो सिस्टम का वादा

हुकूमत तेलंगाना इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलोजी शोबा की तरक़्क़ी के लिए मुकम्मिल हिम्मतअफ़्ज़ाई करेगी बल्कि इस शोबा को फ़रोग़ देने के लिए मुम्किना मदद-ओ-तआवुन भी करेगी।

हुकूमत तेलंगाना इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलोजी शोबा की तरक़्क़ी के लिए मुकम्मिल हिम्मतअफ़्ज़ाई करेगी बल्कि इस शोबा को फ़रोग़ देने के लिए मुम्किना मदद-ओ-तआवुन भी करेगी।

यहां तक कि रियासत तेलंगाना में आई टी शोबा के तहत सरमाया कारी करने वालों को किसी किस्म के मसाइल नहीं रहेंगे बल्कि सिंगल विंडो तरीका-ए-कार के ज़रीये आई टी कंपनीयों की इजाज़त देगी और इस तरह हुकूमत तेलंगाना आई टी शोबा को तरक़्क़ी देते हुए हैदराबाद को डीजीटल सिटी बनाया जाएगा।

यहां शहर के मज़ाफ़ाती इलाक़ा नानकरामगुड़ा में वीवराक आई टी पार्क का इफ़्तेताह अंजाम देने के बाद अपना इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए चीफ़ मिनिस्टर रियासत तेलंगाना के चंद्रशेखर राव‌ ने बात कही और बताया कि वीवराक आई टी पार्क का इफ़्ततेताह करते हुए ख़ुशी महसूस कररहे हैं क्युंकि इस कंपनी ने हैदराबाद में आलीशान-ओ-ख़ूबसूरत इमारत तामीर की कि उस को देखने से ही दिल ख़ुश होजाता है।

उन्होंने कहा कि वो जब बज़ात-ए-ख़ुद इमारत के ऊपर चढ़ कर देखने के बाद एसा लगा कि वो हिंदूस्तान-ओ-हैदराबाद में नहीं हैं बल्कि किसी और मुल्क में रहने का एहसास होरहा था।

उन्होंने कहा कि उनकी हुकूमत शहर हैदराबाद को एक हैरतअंगेज़-ओ-अजूबा ख़ेज़ शहर बनाने के इक़दामात करेगी। चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि पुरअमन ज़िंदगी, सनअतों के क़ियाम, सरमाया कारी, रोज़गार के मवाकों के लिए हैदराबाद हर लिहाज़ से एक बेहतर-ओ-मुनासिब मुक़ाम होगा और सनअतों के क़ियाम के लिए हुकूमत अराज़ी बर्क़ी पानी, ट्रांसपोर्ट सहूलतें, फ़न्नी माहिरीन, वसाइल, तमाम तर बुनियादी सहूलतें तेलंगाना में फ़राहम करेगी।

के चंद्रशेखर राव‌ ने कहा कि सनअतों के क़ियाम के लिए सरमाया कारों को तरग़ीब देने के लिए एक मिसाल सनअती पालिसी मुरत्तिब की जाएगी।

सरमाया कारों को पुरअमन माहौल-ओ-हालात की फ़राहमी के लिए हुकूमत अमन-ओ-ज़बत की बरक़रारी में हरगिज़ कोई समझौता नहीं करेगी।

उन्होंने कहा कि ना सिर्फ़ आई टी शोबा में बल्कि दुसरे सनअतों के क़ियाम के लिए सरमाया कारों से पहल करने की पुरज़ोर अपील की। इस तक़रीब में वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलोजी-ओ-पंचायत राज के टी रामा राव‌ के अलावा आई टी पार्क के दुसरे आला ओहदेदारों ने भी शिरकत की।

TOPPOPULARRECENT