Monday , October 23 2017
Home / India / तेलंगाना में सिमी के 2 ख़तरनाक कारकुनों का एनकाउंटर

तेलंगाना में सिमी के 2 ख़तरनाक कारकुनों का एनकाउंटर

लखनऊ लखनऊ में 3 अफ़राद के क़तल और बैंक डकैती में मुलव्विस होने का शुबा

लखनऊ

लखनऊ में 3 अफ़राद के क़तल और बैंक डकैती में मुलव्विस होने का शुबा

तेलंगाना में सिक्योरिटी फोर्सेस ने सिमी के जिन दो मुश्तबा कारकुनों को मार गिराया है शुबा है कि माह फरवरी में यहां सनसनीखेज़ तिहरे क़तल और एक ए टी एम से 50 , 50 लाख रुपये लौटने के वाक़िये में मुलव्विस होसकते हैं। पुलिस ने आज ये इत्तेला दी। तेलंगाना पुलिस ने 4 फरवरी को ज़िला नलगुंडा में मुश्तबा समीति के 2 कारकुनों का एनकाउंटर करदिया था।

वो लखनऊ के एक ATM को लौटने के वाक़िया में मुहर्रिक थे। और उन इत्तेलाआत की तौसीक़ के लिये रियासती पुलिस की एक टीम तेलंगाना के लिये रवाना होरही है। सीनियर पुलिस सुप्रिटेंडेंट यादव ने बताया कि मुहम्मद एजाज़ुद्दीन ( 30 साल) और मुहम्मद असलम ( 27 साल ) सिमी के 7 ख़तरनाक कारकुनों में शामिल थे जो कि मध्य प्रदेश में गुज़िशता साल 13 अक्टूबर को एक जेल से फ़रार होगए थे।

जिन्हें ज़िला नलगुंडा में पुलिस ने मार गिराया है। वाज़िह रहे कि लखनऊ के एक मसरूफ़ तरीन इलाक़े में 3 अफ़राद ने 27 फरवरी को एक बैंक में भारी रक़म जमा करवाने लाई थी , उन पर हमला कर के 50, 50 लाख रुपये लूट लिये गए और वहां मौजूद अफ़राद को भगाने के लिये फायरिंग करदी थी।

इस वाक़िये में 3 अफ़राद हलाक होगए थे। ये 3 अफ़राद दोपहर 2 बजे लखनऊ यूनीवर्सिटी के करीब इलाक़ा बाबू गंज में वाक़्य एक ख़ानगी बैंक के ए टी एम को भारी रक़म के साथ आए थे। 3 अफ़राद बिशमोल 2 ख़ानगी सिक्योरिटी गार्ड्स पर अंधा धुंद फायरिंग करदी गई जिस के बाइस 2 अफ़राद बरसरे मौक़ा हलाक और एक शख़्स हॉस्पिटल में ईलाज के दौरान फ़ौत होगया था।

इस वाक़िये का सख़्त नोट लेते हुए चीफ मिनिस्टर अखिलेश यादव ने लुटेरों का पता चिली के लिये पुलिस को 15 दिन की मोहलत दी थी। उन्होंने बताया कि तेलंगाना पुलिस के बमूजब एनकाउंटर में हलाक 2 सिमी कारकुन दीगर 8 सनसनीखेज़ वाक़ियात बिशमोल गुज़िशता साल अक्टूबर में ज़िला बिजनौर में पेश आए धमाका और मुल्क के मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर डकैती की वारदातों में मुलव्विस थे।

TOPPOPULARRECENT