Friday , October 20 2017
Home / District News / तेलंगाना में 1800 किलो मीटर क़ौमी शाहराह तामीर किए जाएंगे:गडकरी

तेलंगाना में 1800 किलो मीटर क़ौमी शाहराह तामीर किए जाएंगे:गडकरी

वर्ंगल क़ाज़ीपेट 05 जनवरी: मर्कज़ी वज़ीर ट्रांसपोर्ट नितिन गडकरी, चीफ़ मिनिस्टर चंद्रशेखर राव‌ के हमराह वर्ंगल के इलाक़ा मडी कोन्डा में नेशनल हाईवे यादगिरी ता वर्ंगल 4 लाईन सड़क की तामीर के संग-ए-बुनियाद और गोदावरी नदी पर बड़े ब्रिज की इफ़्तिताही तक़रीब में शिरकत की।

इस मौके पर मुनाक़िदा जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए मर्कज़ी वज़ीर रोड ट्रांसपोर्ट ने कहा कि तेलंगाना रियासत में 1800 किलो मीटर नेशनल हाईवे सड़कों की तामीर 43 हज़ार करोड़ की लागत से अंजाम दी जाएगी। मर्कज़ी वज़ीर ने कहा कि हुकूमत मुल्क की तमाम रियासतों की तरक़्क़ी चाहती है। आने वाले दिनों में मर्कज़ के तआवुन से तेलंगाना एक ख़ुशहाल रियासत बनेगी।

कबायली इलाक़ों में भी तरक़्क़ीयाती कामों को अंजाम दिया जाएगा। मुल्क में वाटर हब को फ़रोग़ दिया जाएगा ताकि ट्रांसपोर्ट निज़ाम में बेहतरी पैदा हो और अवाम को सस्ता ट्रांसपोर्ट फ़राहम हो सके। उन्होंने कहा कि रियासती हुकूमत के मुतालिबे पर मज़ीद फंड्स जारी किए जाऐंगे।

मर्कज़ी वज़ीर ने कहा कि तेलंगाना में मेरा ये पहला दौरा है और मुझे ख़ुशी महसूस हो रही हैके इफ़्तिताही तक़रीब में शरीक हुआ हूँ। मर्कज़ी हुकूमत अलहिदा रियासत तेलंगाना की तरक़्क़ी के लिए हर मुम्किन तआवुन करेगी। रियासती हुकूमत ने 1670 किलो मीटर नेशनल हाईवे सड़क की तामीर की मांग की थी। हमने उस की मंज़ूरी भी दी है। अलावा उस के सालाना प्लान के लिए 9 हज़ार करोड़ भी मंज़ूर किए जा रहे हैं।

उन्होंने कहा कि मुंबई पूना की तरह हैदराबाद ता बैंगलोर नेशनल हाईवे ग्रीन एक्सप्रेस की भी तामीर की जाएगी जो550 किलो मीटर तक होगी। मर्कज़ी हुकूमत उस की भी मंज़ूरी दे रही है। उन्होंने कहा कि हैदराबाद ता विजयवाड़ा एक्सप्रेस के तामीरी कामों को अंजाम दिया जाएगा।

उन्होंने कहा कि मर्कज़ी हुकूमत की जानिब के 350 ब्रिजस की तामीर की जा रही है। इस के लिए 300 करोड़ से ज़ाइद रक़म की लागत आएगी। हुकूमत तेलंगाना रियासत के लिए 12 ब्रिजस की मंज़ूरी दे रही है। गडकरी ने कहा कि दिल्ली में रियासती चीफ़ मिनिस्टर ने मुलाक़ात करते हुए तेलंगाना में नेशनल हाईवे सड़कों की तामीर की सिफ़ारिश की थी।

मर्कज़ ने इन तमाम को मंज़ूरी देते हुए रियासत तेलंगाना में मयारी हाईवे की तामीरी इक़दामात कर रही है। जुमला 1800 किलो मीटर-ओ-दीगर कामों के लिए मर्कज़ी हुकूमत तक़रीबन 43 हज़ार करोड़ ख़र्च करेगी जो रियासत तेलंगाना हुकूमत के तआवुन से तामीरी कामों को अंजाम दिया जाएगा।

इन कामों का इसी साल से आग़ाज़ होगा। इस मौके पर चीफ़ मिनिस्टर के चंद्रशेखर राव‌ ने कहा कि मर्कज़ी वज़ीर के इस इक़दाम से तेलंगाना की हुकूमत और अवाम बहुत ख़ुश हैं आपके शुक्रगुज़ार रहेंगे। मर्कज़ी हुकूमत की तरफसे तेलंगाना के लिए बड़े पैमाने पर नेशनल हाईवे प्रोजेक्ट की मंज़ूरी दी है। ये एक तारीख़ी इक़दाम है।

TOPPOPULARRECENT