Friday , October 20 2017
Home / AP/Telangana / तेलंगाना में15 मई को एमसेट मुनाक़िद करने का फ़ैसला

तेलंगाना में15 मई को एमसेट मुनाक़िद करने का फ़ैसला

हैदराबाद 03 मई: रियासत तेलंगाना में इंजनीयरिंग और मेडिसन कोर्सेस में दाख़िलों के लिए मुल्तवीया एमसेट 2016 का 15मई को इनइक़ाद अमल में लाने का हुकूमत ने फ़ैसला किया और एमसेट 2016 के लिए रियासत तेलंगाना के तमाम सरकारी मुख़्तलिफ़ महिकमाजाती तालीमी इदारों में इमतेहानी मराकिज़ बनाए जा रहे हैं।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर वज़ीर-ए-आला तालीम के श्री हरी ने अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए इस बात का एलान किया और बताया कि एमसेट और टेट के मुल्तवीया टेस्ट के दुबारा इनइक़ाद से मुताल्लिक़ शेडूल को क़तईयत देने के लिए आला ओहदेदारों के साथ जायज़ा मीटिंग तलब किया गया और इस मीटिंग में तमाम हालात का तफ़सीली जायज़ा लेते हुए एमसेट का 15 मई को और टीचर्स अहलीती टेस्ट टेट 2016 का 22मई को मुनाक़िद करने का फ़ैसला किया गया।

उन्होंने बताया कि एमसेट 2016 इंजनीयरिंग में जुमला 1,44,501 उम्मीदवार शिरकत कर रहे हैं। इसी तरह एमसेट डिसिन में 1,09,987 उम्मीदवार शिरकत करेंगे। एमसेट इंजनीयरिंग ऐंड मेडिसन के लिए हाल टिक्टस 12 मई से डाउन लोड किए जा सकते हैं।

श्री हरी ने बताया कि अंदरून 12 दिन यानी 27 मई को एमसेट 2016 के रैंकस जारी कर दिए जाऐंगे और माह-ए-जून के आग़ाज़ से काउंसलिंग के अमल का आग़ाज़ किया जाएगा। काउंसलिंग का इख़तेताम अमल में आने के साथ ही 01 जुलाई से इंजनीयरिंग और मेडिसन कोर्सेस के लिए नई तालीमी साल ( क्लासेस) का आग़ाज़ कर दिया जाएगा।

टेट के इमतेहानी औक़ात पर्चा अव्वल 22 मई सुबह 10 बजे ता 12:30 बजे दोपहर और पर्चा दोम दोपहर 2:30 बजे ता 5:00 बजे शाम होंगे। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि टेट के नताइज का 01 जून को एलान कर दिया जाएगा। उन्होंने बताया कि रियासत के तमाम जूनीयर कॉलेजस डिग्री कॉलेजस-ओ-दुसरे तमाम सरकारी तालीमी इदारों में इंफ्रास्ट्रक्चर सहूलतें ( तमाम-तर बुनियादी सहूलतें ) सीसी कैमरे पानी की फ़राहमी बैत उल-ख़लाओं की तामीर बाउंड्री वाल की तामीर-ओ‍‍-दुसरे सहूलतें माह जुलाई तक फ़राहम कर दी जाएँगी।

बताया गया कि एमसेट इंजनीयरिंग के इमतेहानी औक़ात सुबह 10 बजे ता 1:00 बजे दोपहर और मेडिसन-ओ-एग्रीकल्चरल के लिए दोपहर 2:30 बजे ता शाम 5:30 बजे तक होंगे जबकि एग्रीकल्चरल ऐंड मेडिसन के लिए हैदराबाद और वर्ंगल में ऑनलाइन टेस्ट की सहूलत फ़राहम की गई है।

इस मौके पर स्पेशल चीफ़ सेक्रेटरी महिकमा आला तालीम आर आर आचार्य पापी रेड्डी सदर नशीन रियासती कौंसिल बराए आला तालीम एन वी रमना राव‌ कन्वीनर एमसेट-ओ-दुसरे आला ओहदेदार भी मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT