Tuesday , October 17 2017
Home / Hyderabad News / तेलंगाना रियासत का यौम ए तासीस 2 जून

तेलंगाना रियासत का यौम ए तासीस 2 जून

तेलंगाना जो मुल्क की 29 वीं रियासत बनी है, 2 जून को इसका यौम ए तासीस रहेगी और इसी रोज़ से अलाहिदा रियासत अपना काम काज शुरू करेगी। तर्जुमान वज़ारत-ए-दाख़िला ने आज रात कहा कि नई रियासत का यौम ए तासीस 2 जून होगा जब तेलंगाना वजूद में आएगा और अ

तेलंगाना जो मुल्क की 29 वीं रियासत बनी है, 2 जून को इसका यौम ए तासीस रहेगी और इसी रोज़ से अलाहिदा रियासत अपना काम काज शुरू करेगी। तर्जुमान वज़ारत-ए-दाख़िला ने आज रात कहा कि नई रियासत का यौम ए तासीस 2 जून होगा जब तेलंगाना वजूद में आएगा और अलाहिदा के तौर पर काम काज शुरू करेगी।

मर्कज़ी हुकूमत पहले ही मुल्क की 29 वीं रियासत की तश्कील के बारे में गज़ट आलामीया जारी कर चुकी है। ये इक़दाम पार्लीमेंट की जानिब से आंध्रा प्रदेश की तक़सीम के ज़रीये तेलंगाना की तश्कील के लिए 20 फरवरी को मंज़ूरी के बाद किया गया था।

यौम ए तासीस का ऐलान इलेक्शन कमीशन की जानिब से आम इंतेख़ाबात के शैड्यूल के मुजव्वज़ा ऐलान से एक रोज़ क़ब्ल सामने आया है। इलेक्शन कमीशन हो सकता है तेलंगाना और माबक़ी आंधरा प्रदेश में असैंबली इंतिख़ाबात के लिए अलैहदा शैड्यूल का ऐलान करेगा।

हैदराबाद ये दोनों रियासतों का 10 साल के लिए मुशतर्का दारुल हकूमत होगा। मर्कज़ी काबीना में इतवार को माबक़ी रियासत सीमा आंध्रा को 5 साल के लिए ख़ुसूसी ज़मुरा का मौक़िफ़ अता करने की तजवीज़ को अपनी मंज़ूरी दी थी।

माबक़ी रियासत के लिए मर्कज़ी हुकूमत की तजावीज़ में सीमा आंध्रा के लिए 6 निकाती तरक़्क़ीयाती पैकेज शामिल है जैसे टैक्स तरग़ीबात और दीगर रियायतें। मर्कज़ ने आंध्रा प्रदेश में चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी के इस्तीफ़े के बाद सदर राज का नफ़ाज़ भी किया है।

दरीं असना निहायत मोतबर ज़राए के मुताबिक आने वाले लोक सभा इलेक्शन के साथ आंध्रा प्रदेश में तलंगाना के बिशमोल दोनों इलाक़ों में भी असेम्बली इंतेख़ाबात कराए जाऐंगे |

TOPPOPULARRECENT